Skrevet 10. desember 2005 19 år http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=110832 For de som sliter med svensk...
Skrevet 10. desember 2005 19 år 737-200? EDIT: Er vel DC-9 eller 727 denne gangen. Uansett var dette en forferdelig tragisk ulykke...
Skrevet 10. desember 2005 19 år Har de ikke et par 727 og? Kan være de er solgt/pensjonert nå. Søk på Airliners.net etter Sosoliso Airnies.
Skrevet 10. desember 2005 19 år Forfatter Sitat Har de ikke et par 727 og? Kan være de er solgt/pensjonert nå.Søk på Airliners.net etter Sosoliso Airnies. 727 er vel tilbake i JAT nå? Kanske noen har en smart måte med "reg tracking" så vi finner ut det? Sitat Står at det er en av typen 737... Forferdelig! Jaså, hvor står det? Les igjen. " I oktober mistet 117 mennesker livet da et fly av typen Boeing 737 fra selskapet Bellview Airlines styrtet rett etter avgang fra storbyen Lagos. "
Skrevet 10. desember 2005 19 år Tragiskulykke ja,særlig da det var såmange barn med.Men er vel ikke rart egentlig,påde flyplasser og mange av flyene i de trakter er nedslitte.og mangler vedlikehold.Ang.727.Du tenker sikkert på Gemini som holder til i nabolandet angola.De har det.Bl,a.
Skrevet 10. desember 2005 19 år Etter jeg så den videoen fra Angola som ble postet her tidligere er jeg ikke overrasket.
Skrevet 10. desember 2005 19 år På tide at noen hjelper disse flyselskapene,de er en fare for det afrikanske folk,de ramler ned som fluer
Skrevet 10. desember 2005 19 år Sitat På tide at noen hjelper disse flyselskapene,de er en fare for det afrikanske folk,de ramler ned som fluer Enig med deg der. Men, gutta som sitter på makten nedi de strøkene bruker vel stort sett bare pengene på seg selv og sitt.
Skrevet 11. desember 2005 19 år Vel, om det skal være innsamlingsaksjon, så tror jeg heller det ville gått til andre ting enn flysikkerhet der nede, Kim.
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.