Skrevet 9. desember 2005 19 år EFRO - ENBO - ENTC, 21.00 lokal tid... Mere info finnes i fandas forum . Ønsker herved BODO_CTR, ENBO APP og ENTC APP... (og TWR om noen føler for det ) Freddy
Skrevet 9. desember 2005 19 år Er en liten mulighet for at dere får ENTC_APP skal høre med instruktøren min. Nårtid har dere tenkt å ta av fra Bodø?
Skrevet 10. desember 2005 19 år Vel,å anonsere noe sånt samme dag, er vel ikke noe suksess..? Hadde garantert stillet opp som ATC med noen dager forvarsel. Have a nice flight Fanda-boys!
Skrevet 10. desember 2005 19 år Der var flighten over. Selv om det ble noe amputert hadde i alle fall vi som gjennomførte en kjempetur! En stor takk til Jan og Bobbo for utmerket ATC som henholdsvis Bodø approach og Bodø control! PS: Freddy, du drikker for lite kaffe!
Skrevet 10. desember 2005 19 år Du skal få kaffetrakter med kanyle hos meg i julegave så du kan sette rød Coopen direkte i åra!
Skrevet 10. desember 2005 19 år Forfatter Vel, uka som gikk var vel hektisk. Tror jeg tilsammen siden mandag til fredag sov kun 15 timer.... I går kveld var det stopp,. stompa på sofan klokka halv elve, våkne 0500 og flytta meg til senga, dær jeg lå til 12.30 i formiddag . Så i kveld blir det litt simming tenker jeg Freddy
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.