Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Flightsim.no

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Resultat konkuransen i vbraa

Featured Replies

Siden ser veldig fin ut, tror kanskje jeg ønsker å bli meldlem. Men husk og rensk siden for skrivefeil. Kjemaet skrives ikke slik ,men slik Skjemaet.Vær så snill ikke start en kjempe diskusjon på det nå. ER bare et tips.

• Author

Takk. Men hvis det er noen som har noen gode løsninger om ting som skulle vært bedre eller endret. organisert annerledes eller hva det nå skal være. Ikke alltid alt jeg finner på er så spesielt utspekulert innimellom """"

Synes siden var lagt opp bra, men vanvittig mange skrive og fakta feil. Hva er en "Boeing 800"???

Tror dere kommer bedre ut med kvalitet istedet for kvantitet. Ta litt om gangen slik at dere kan passe på at det blir riktig. Bruk ordboka!

Lykke til

• Author
Hvis dere hadde en deadline burde kanskje denne vært utsatt litt, men uansett bra jobb.

Hvor gamle er dere?

Jeg er 16 ialefall "" og de er vel ikke så spesielt mye gamlere de andre heller ""

• Author
Klør i flyfingra etter å bli medlem ""

Vi er snart klare til å åpne dørene som har hatt sure vakter som ikke har sluppet deg inn uansett hvor mange email du har sendt til ledelsen ""