Skrevet 8. desember 2005 19 år Jeg stod og kikket ut vinduet mens jeg ventet på å gå ombord i 15-flyet til Gardermoen. La da merke til et fly som kom inn for landing. Plutselig ble det noe voldsom med sort røyk etter flyet og det steg litt før det så ut som det gjenopptok landingen igjen. Har aldri sett så mye røyk etter et fly. Når det så var 4-5 meter fra rullebanen ble landngen avbrutt og flyet forsvant fra utsikten der jeg stod (bråkte ganske bra). Det var et stort grå-grønt fly som ikke så norsk ut (heller ikke militært ut), men jeg fikk ikke sett så nøye hva det var. Innen vi dro ca 20 min etter var det heller ikke kommet tilbake. Noen som vet hva dette kan ha vært for noe?
Skrevet 8. desember 2005 19 år Kan det være en 707 fra .... http://www.e3a.nato.int/default.htm . Er ofte på Sola og trener T/G disse gutta.
Skrevet 8. desember 2005 19 år Esj, typisk å få vite sånt etter det skjer.. kan ikke de lære seg å si i fra før de kommer..
Skrevet 9. desember 2005 19 år Forfatter Det var nok 707 som noen over påpekte når jeg ser på bildet her. Det var i allefall ikke orion/herc eller et annet propellfly. Må være slitne motorer på det flyet. Hva var oppdraget i såfall? Øve på landing, men ikke lande allikevel? Ble nesten litt redd for at noe var alvorlig galt.
Skrevet 9. desember 2005 19 år Ja! Det var en 707! Jeg så den selv når den klatret. Stod en stund og så på den og tenkte. "Lang, bråkete, fire sigarmotorer, masse røyk... 707! " "Vanligvis" når jeg har sett en 707 i området, har det vært en AWACS. Så jeg hadde tenkt å spørre her på forumet hva det var for noe.
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.