Gå til innhold

Featured Replies

Skrevet

Mulig dette er gammelt nytt for noen, men det er da stor sannsynlighet for at det blir ny utenlandsterminal på Trondheim Lufthavn Værnes da den nye terminalen som ble bygd i vår, allerede er for liten!

Skrevet

Allerede for liten faktisk... jaja, godt at en er flinke med langtidsplanleggingen... Hvor skal en i såfall får plass til noe slikt, uten å jevne noe med jorda?

Skrevet

Blir det gater også damon tro?

Var mye på taket av både den gamle og den nye trminalen i forbindelse med kjøleannlegg i sommer.

Skrevet

Jeg måtte nesten klype meg i armen, og sjekke kalenderen om at det ikke var 1.april eller noe.... Du nevner ny rullebane Martin, hvordan i pokker skal de få plassert denne da? Du mener ny rullebane, og ikke en utvidelse?

Skrevet
  • Forfatter
Jeg måtte nesten klype meg i armen, og sjekke kalenderen om at det ikke var 1.april eller noe.... Du nevner ny rullebane Martin, hvordan i pokker skal de få plassert denne da? Du mener ny rullebane, og ikke en utvidelse?

Det er jo ganske stor plass utti sjøen som de kan fylle ut til en større rullebane!

Skrevet
  • Forfatter
Sto en artikkel i Stjørdals Blad om at Avinor skal bygge 1 ny paralell rullebaner på værnes innen 7-10 år.. Husker ikke mer som sto..

Det har blitt digg! Skulle ha hatt en terminal i nærheten av der vi står vettu, så vi ikke hadde trengt å gått et kvarter for å komme til varme!

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …