Vegard Humlen Skrevet 4. desember 2005 Skrevet 4. desember 2005 Når jeg skal velge knapp til push to talk så står der trykk på en tastatur knapp eller museknapp... Noen som vet om det er mulig å bruke en knapp på joysticken? mvh Vegard Siter
Ståle Andre Ustad Skrevet 4. desember 2005 Skrevet 4. desember 2005 Det går an om du har registrert versjon av FSUIPC, da kan du lage til at Joystick-knappen tilsvarer f.eks ctrl+9 eller noe Siter
Julian Barratt-Due Skrevet 4. desember 2005 Skrevet 4. desember 2005 Er FSUIPC som følger med PMDG registrert versjon? I så fall.. Hvordan får man til det med push to talk med joystick? Siter
Roy Halvorsen Skrevet 4. desember 2005 Skrevet 4. desember 2005 Den må nok kjøpes utenom, desverre Siter
Vegard Humlen Skrevet 4. desember 2005 Forfatter Skrevet 4. desember 2005 synn... hadde vert litt lettere å få den på joysticken under take-off og approach Siter
Ståle Andre Ustad Skrevet 4. desember 2005 Skrevet 4. desember 2005 FSUIPC er verdt sine 23 euro Siter
Roy Halvorsen Skrevet 5. desember 2005 Skrevet 5. desember 2005 synn... hadde vert litt lettere å få den på joysticken under take-off og approach Jepp det er det. Jeg har det slik. Trykker inn knappen forran på høyre side av yoken når jeg snakker. Meget behagelig å ha det slik. 23 euro er ikke mye penger da Siter
Gjest Skrevet 5. desember 2005 Skrevet 5. desember 2005 180,- for å få ordnet PTT-knapp er litt i meste laget, jo. Spesielt med tanke på at det finnes gratisprogrammer som ordner det for deg. Men om man ønsker resten av FSUIPCs funksjoner, så er det sikkert ikke et dumt kjøp. Siter
Julian Barratt-Due Skrevet 5. desember 2005 Skrevet 5. desember 2005 Og hvor kan man laste ned disse gratis programmene? Hva følger med i FSUIPC? Siter
Vegard Humlen Skrevet 5. desember 2005 Forfatter Skrevet 5. desember 2005 Tok å søkte litt på nette og fant dette Så litt for avansert ut for meg da Men kanskje noen her har lyst til å prøve? Siter
Julian Barratt-Due Skrevet 5. desember 2005 Skrevet 5. desember 2005 Så ut som et flott program, men kan du forklare eksakt hvordan jeg får f.eks min transmit knapp CTRL-R til å bli button 10 på min CH Yoke? Siter
Ståle Andre Ustad Skrevet 5. desember 2005 Skrevet 5. desember 2005 Vil tro det står i en manual eller en readme Siter
Julian Barratt-Due Skrevet 5. desember 2005 Skrevet 5. desember 2005 Gjør det.. men jeg skjønner virkelig ikke bæret av det.. trenger noen som kan si det step for step Siter
Vegard Humlen Skrevet 5. desember 2005 Forfatter Skrevet 5. desember 2005 Fungerer fint med meg nå takk børge! Der er visst noen forskjellige måter å gjøre det på, men markerer på foreksempel knapp 10 på den listen med knappene. Trykker på auto setting wizard under knappe listen så kommer det opp en rute. da trykker du på kanppen på tastaturet du vill skal bli aktivert på tastatuert når du trykker på knapp 10 og exit(Visst du ikke vill gjøre det samme med flere knapper). Dette var det jeg synns var enklest Siter
Julian Barratt-Due Skrevet 5. desember 2005 Skrevet 5. desember 2005 Hmm, fungerer ikke hos meg... står det OFF under "AUTO" hos deg også? Slik det står nå er: FS9 Button10 = Ctrl og under auto står det OFF Siter
Gjest Skrevet 5. desember 2005 Skrevet 5. desember 2005 Det ser ut til at du kun har assignet Ctrl på den knappen. Dobbelklikk i listen på button 10, og velg Ctrl i den første ruten (av tre) på venstresiden og R i ruten under. Siter
Julian Barratt-Due Skrevet 5. desember 2005 Skrevet 5. desember 2005 Funker fortsatt ikke Står nå R ved siden av Ctrl på listen(ved siden av button 10) Men fungerer fortsatt ikke inne i FS... Dette skal gjøres under FS9 konfigurasjonen? Noe mer jeg må velge på menyen som kommer opp når jeg dobbeltklikker på button 10? Står fortsatt OFF under AUTO Siter
Gjest Skrevet 5. desember 2005 Skrevet 5. desember 2005 [image]http://litangen.net/bilder/joy2key.jpg[/image] Husk å ikke avslutte programmet når du skal emulere tastetrykkene, da. Siter
Julian Barratt-Due Skrevet 5. desember 2005 Skrevet 5. desember 2005 Funker [*********](unnskyld uttrykket) fortsatt ikke! Kan du bekrefte at det skal stå OFF under Auto... Alt hos meg er likt det som er hos deg... Når jeg har gjort som det du gjør, så minimerer jeg programmet slik at det havner som et lite ikon ved siden av klokken.. Any clue? Siter
Gjest Skrevet 5. desember 2005 Skrevet 5. desember 2005 Ja, jeg kan bekrefte at AUTO skal være OFF. Husk å velge riktig game controller hvis du har flere, og programmet er innstilt på å kunne konfigurere flere. Siter
Julian Barratt-Due Skrevet 5. desember 2005 Skrevet 5. desember 2005 Jeg har prøvd med button 10 på alle... Siter
Gjest Skrevet 5. desember 2005 Skrevet 5. desember 2005 Da vet jeg ikke riktig hva som er feil. Funker fint her . Siter
Julian Barratt-Due Skrevet 5. desember 2005 Skrevet 5. desember 2005 Nå funket det! Problemet var at jeg måtte skifte knapp... så byttet transmit knapp fra ctrl til R, og da fungerte det... Takk for all hjelpen Børge Siter
Gjest Skrevet 5. desember 2005 Skrevet 5. desember 2005 Bare hyggelig, Julian ! Jeg synes det er tull å betale i dyre dommer kun for å få tilgang til en funksjon som dekkes greit av kostnadsfri programvare. Siter
Freddy Wilhelmsen Skrevet 6. desember 2005 Skrevet 6. desember 2005 Jeg har prøvd med button 10 på alle... Ser at problemet løste seg for deg.,,, anbefaler imidlertid alle som bruker CH products og benytte CH manager 4.0. I dette programmet kan du lage egne profiler til hvilket som helst fly i FS, og få oversatt kommandoene slik at du aldri trenger og assigne en eneste knapp mere i FS meny... For mere info om dette: www.stickworks.com Freddy Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.