Skrevet 11. desember 2005 19 år Har ca. 160 timer PPL-A, med halehjul,slepe, og nattutsjekk. Utsjekk: Cub, Rally og C-172 Samt 80 timer seilfly.
Skrevet 11. desember 2005 19 år Har ca 100 timer seilfly, har utsjekk for Acro, Motorseiler og strekkflygning. Så har jeg ca 4 timer PPL, men det er gammelt.
Skrevet 11. desember 2005 19 år Luftforsvaret. Bird Dog, Sea King og Lynx + en tidligere karriere i Bergen Aero Klubb med utsjekk på diverse småfly.
Skrevet 12. desember 2005 19 år Jeg driver også med seilflyging, inkludert instruksjon. Har ca 215timer, 430starter. Utsjekk på K8, Blanik L-13, Pilatus B4, Phoebus C, ASK-13, PW-5, Twins II Astir, Club Astir II, Specht, DG-500 og DG-1000. Åsså har jeg ca 5 timer på grommaskinen C-172 Men, det var en stund siden.
Skrevet 12. desember 2005 19 år Phoebusen er vel ikke så interessant Andreas? B4 derimot er en artig sak Det er et par klubber her nede som opererer MDM-1 Fox, så der må jeg absolutt få ordnet meg en prøvetur!
Skrevet 12. desember 2005 19 år hehe, artig at du spurte om det.. for en i klubben påstår at den tåler +/- 12G.. Jeg synes det høres helt fantastisk ut, men ingen som har funnet noe motbevis.. Vet ikke om han har lest eller hørt det noe sted.. Men han var tidligere eier av flyet, og er litt Phoebus-fan 1:40 i glidetall tror jeg det var på det.. 70-talls fly Dragshoot hadde den også Artig å fly, den var litt mer krevende enn de øvrige jeg har flydd.. B4 er også morsom å fly ja..
Skrevet 12. desember 2005 19 år hehe, artig at du spurte om det.. for en i klubben påstår at den tåler +/- 12G. Nettopp derfor jeg spurte også, for det er hva jeg også har hørt om et fly av samme type som stod å råtnet i en hangar på Hamar for en stund tilbake.
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.