Skrevet 1. desember 2005 19 år Dette har jeg ikke peiling på: Autopilotfunksjoner og FMC. Altså: Hvordan lager jeg en flyvning f.eks fra ENZV til ENVA i FMC? Jeg er totalt ny på ihvertfall dette området. Håper noen kan hjelpe?
Skrevet 1. desember 2005 19 år Det første du må gjøre er... Lese manualer!! Finnes Her. Edit: De manualene i filbiblioteket hjalp meg kjempe mye! Takker til de som tok seg tid til å lage manualer. Mvh Alex.
Skrevet 1. desember 2005 19 år Her er en flott leksjon i å bruke FMC. Den går fra Bergen til Gardermoen. Link Ellers er det lesing og atter lesing som skal til. Kjell
Skrevet 1. desember 2005 19 år Forfatter Nå har jeg lastet ned brukermanualen på FMC. Men.....når jeg skal legge inn posisjon på f.eks ENZV så står følgende på FMC: NOT IN DATABASE.Noen som vet?
Skrevet 1. desember 2005 19 år Du må stikke innom navdata.at og laste ned nyeste Airac Cycle samt SID/STAR database. =)
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.