Ståle Ekholt Skrevet 11. desember 2000 Skrevet 11. desember 2000 Hei Noen som vet hvilke flytyper som skal vedlikeholdes (tungt vedlikehold) på Gardermoen ? Fra starten av ble det sagt at de skulle ha ansvaret for B-737. Så ser jeg at ene eller annen i SAS Sverige sier at ansvaret for disse skal være på Arlanda ! Det ser jo ut som at det er opppussing for salg av gamle DC-9'ere det drives mest med når du ser hvilke fly som står på utsiden ? mvh Ståle Siter
Gjest Skrevet 11. desember 2000 Skrevet 11. desember 2000 Hei På gardermoen jobbes der med heavy med DC9 + MD-80 Pt er jobbet med "config 2000" set tungste, det er udskiftning af kabine interiør, samt modernisere stolene. Heavy check er pt overført til Shannon, FLS Ydermere forgår klargøring af ex swissair DC-9-80 til returnering, samt salgsfly DC-9 B737 har maintenance base i stockholm. Så vidt jeg ved er der ikke truffet beslutning omkring airbus, men jeg vil gætte på at Airbus 330-340 går til København, A321 måske til Oslo, men som sagt er det rene gæt. Mvh Flemming Jansen Flytekniker ENGM DC9+MD80, og snart THE Rolls-royce i luften MD-90 Siter
Ståle Ekholt Skrevet 12. desember 2000 Forfatter Skrevet 12. desember 2000 Hei Flemming Takk for info. Det går rykter om at SAS skal kjøpe Delta's MD90'er. Da får dere vel nok å gjøre ! Disse har vel også samme motor som A321, så.... mvh Ståle Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.