Gjest Skrevet 9. desember 2000 Skrevet 9. desember 2000 Kjøpt meg B-17 II , men sliter med grafikken.... Cockpiten i b-17 ser ikke ut med uskarpe gauges og fæle brytere og staker. Får ikke valgt oppløsning over 1074x784x16, da vil ikke spillet starte...Også problemer med å bruke musa i spillet Noen tips ??? Har PIII 450 med voodoo3000 16 Mb kort 160 Mb Ram , Sb live value og Directx 8 Nye drivere. Win 98 Force feedback. Satt cache på 500-800 Siter
Hans Olav Sørensen Skrevet 10. desember 2000 Skrevet 10. desember 2000 Jeg tror at skjermkortet ditt ligger i grenseland. Dernest bør du prøve å bruke mer enn 16 bit. forsør 32bit. Siter
Øystein Eker Skrevet 11. desember 2000 Skrevet 11. desember 2000 Første gangen jeg prøvde B17 - så ville dem ikke starte - Hentet ned siste driver til Voodoo 3- så fungerte det! i 2 dager - så gjorde jeg noe dumt. Hentet ned DirectX 8 og installerte denne. Da var det bråstopp igjen. Har nå formatert C - og installert DirectX 7.0 igjen. Nå funker det bra og lar det være slik. Har et annen råskinn PC i huset (Den er bruk av andre 26 timer i døgnet). Med GE Force grafikk kort med siste options. Det er milevis forskjell på interiør grafikk med Voodoo 3 og siste grafikk kort. Men jeg er meget fornøyd med Voodoo 3 tross alt. Action view og exterior view er vanvittig bra.- Men interiør er veldig dårlig som nevnt.Tilgitt - for crewet beveger seg herlig korrekt i skroget!! Det er ingen hensikt å presse oppløsning over 1000.Det blir ikke bedre interiør grafikk for det.Selv kjører jeg 900. Avinstallerte force feedback joystick og la inn en vanlig joystick. Force Feedback overstyrte Drift angle instrumentet (tror jeg) selv i computer mode. Funker bra nå og treffer bombemålet. [Endret av Øystein Eker 11-12-2000.] [Endret av Øystein Eker 11-12-2000.] Siter
Gjest Skrevet 11. desember 2000 Skrevet 11. desember 2000 Takk for tipsene !! Sliter fremdeles med at jeg ikke kan velge 32 bits farger, da spillet ikke starter opp.... Har skjønnt at voodoo3000 ikke er et spesielt egnet kort for dette spillet, så jeg vurderer å kjøpe meg et nytt..Et bra spill, men kjedelig når en sliter med grafikken ( umulig å betjene cockpit og bombesikte ) Har noen hørt om ATI Radeon 32 mb ddr ??? I forhold til geforce 256 ?? Siter
Gunnar Malmstrøm Skrevet 11. desember 2000 Skrevet 11. desember 2000 Hej! Tror inte att du har något fel på din PC,eller fel grafikkort. Var hos en kamrat i helgen,som hade køpt B17. Han har en PIII 450,128 ram,voodoo3 3000 16Mb. Gick helt fint. Men då vi førsøkte installera den på min Pc, så gick det ite att starta spelet???? Min PC er PII 400,256Ram,Gforce2 32Mb MX. Min misstanke är att det ligger en bugg i spelet. Men jag såg att det ligger ett suport tel.nr i read me fila. Själv får jag drøja med att ringa dit då jag inte har køpt spelet ännu. M.V.H ------------------ G.M Siter
Øystein Eker Skrevet 11. desember 2000 Skrevet 11. desember 2000 Kjører selv Voodoo 3 i 16 bits. Det går like bra. Du får ikke bedre bombesikte med bedre grafikk kort. De 2 overrett merkene på høyre side er ikke stort bedre med super grafikk kort Nøyaktig bombing har ingenting med bra innvendig grafikk å gjøre. Kjører balanced grafikk og det viktigste er å kjenne igjen target. Og her kan du se rustflakene på bølgeblikk taket. Trykk F6 2 ganger når bombene droppes og nyt detaljene på bakken. Hakeslipp selv med Voodoo 3. 16 bits Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.