Thomas Teslo Skrevet 5. desember 2000 Skrevet 5. desember 2000 Heisann I romjula, nærmere bestemt torsdag 27. til (ca.) søndag 31. skal jeg og to-tre kamerater slå oss ned på jobben og spille MYE. Vi tar med våre egne maskiner, og bruker den fine 20 Mbit linja til å samle flytimer (og controller-timer) på SATNET. Det blir nok mye godt å spise, og lite søvn de nettene. Det kunne vært litt interresant å finne ut om det er mange som kommer til å bruker romjula som virtuell pilot. Selv om vi ikke kommer til å holde på døgnet rundt, kommer vi til å bruke store deler av disse dagene, og jeg vil nok sitte som controller mye av tiden. Men det blir ennå morsommere hvis mange joiner oss. Oppfordrer alle som har fått seg pilot ID, til å logge seg på og ta seg en tur, både i romjula, men også ellers. Spesielt på torsdager og søndager, ved 21-tiden. Thomas Teslo Virtuell flygeleder med privat konto hos Peppes. Siter
Gjest Skrevet 6. desember 2000 Skrevet 6. desember 2000 Jeg prøvde å få meg en pilot id her forleden dag, men fikk det hoen ikke til. jeg er ikke så veldig flink med data så det hadde vært greit om noen kunne forklart meg hvordan jeg gjør det. Jeg kan nok ikke fly virtuelt i rommjula fori jeg skal fly seilfly på Voss:-) Christer Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.