Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Flightsim.no

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Widerøe, Flesland - Torp

Featured Replies

Skal til Tønsberg neste uke, og da skal jeg fly med Wf til Torp. På utreisen står det Dhc 8 Q400, men på hjemreise står det bare Dash 8. Hvilke bruker de på denne ruten?

De bruker 400 på denne ruten somregel

Tro meg. Jeg er ifra TBG selv, og har noen timer med spotting på ENTO + en venn som flyr ENBR-ENTO-ENTO-ENBR 2 ganger i uken. Nesten alltid Q400 (Hvis de er flybare da "" )

• Author

Kabinen er vel ikke mindre enn -100 og -300 serien regner jeg med "" bråker vel litt mindre også enn lillebrødrene sine vil jeg to ""

Kabinen er vel ikke mindre enn -100 og -300 serien regner jeg med "" bråker vel litt mindre også enn lillebrødrene sine vil jeg to ""

Har ikke Flydd 100 og 300 men dem bråker nok mere siden 400 er ei "ku" Men vi hørte det gdot uansett ""

Skal til Tønsberg neste uke, og da skal jeg fly med Wf til Torp. På utreisen står det Dhc 8 Q400, men på hjemreise står det bare Dash 8. Hvilke bruker de på denne ruten?

Hvis du gir meg datoen, så kan jeg sjekke det opp spesefikt for deg, hvis du vil. Q400 går gjerne i trafikk mellom TRD-CPH-TRF, TRF-CPH-TRD, 2 stykker som krysser hverandre på denne ruten, spesielt på morgen flightene. Samt at de også går SVG og BGO, men vidre flygning til UK.