Gå til innhold

Featured Replies

Skrevet

Er det noen interesse for å fly f14 Jagerflysimulator her på forumet?

Om vi satte opp en buss i Oslo eller Lillestrøm tur retur?

Det vil i så fall bli en symbolsk inngangsbilett slik at det dekker kostnader. Det vil ikke ligge noe fortjeneste i dette annet enn å dekke de faktiske kostnader for å gjennomføre den åpne dagen.

Er det interesse fo dette så heng dere på, så får vi se om det kan la seg gjennomføre. Dette er et prosjekt til simmere her på forumet som har hjulpet meg gang på gang når det gjelder mine "klønete" spørsmål...

PS! Undertegnede vil også holde foredrag om hvordan bygge

flysimulator på en billig måte.

Ønsker synspunkter på dette?

mvh Rune Karlsen

Skrevet
  • Forfatter

Skjønner det, men det jeg prøver på er en kollektiv løsning

slik at det som er vanskelig, .... ikke er så vanskelig...

Mye kan gjøres om intressen viljen er der, så får vi se hva vi ender opp med?

Kansje kan dette kombineres med andre ting?...

Rune Karlsen

Skrevet

Hadde vært veldig morsomt å få sett F14-simmen din i aksjon! "" Høres ut som et godt forslag...men kanskje det er mulig å få til noe rabatter på togbilletter til Hadeland på enellerannen måte?

Fattern jobber i Statsbanene, men jeg vet ikke om han kan få til noe...

Edit: Nå ble jeg veteran også...sannelig på tide, etter alle disse årene... ""

Skrevet
  • Forfatter

Vel, jeg vet ikke helt, men mye kan sikker ordnes om vi er mange nok...?

Kansje kan dette ordnes i regi av et kolletivt prosjekt?

Rune Karlsen

Skrevet

Først trodde jeg du mente at simulatoren skulle være inni bussen, gla jeg merka at det hørtes sprøtt ut før jeg posta det, men nå posta jeg det jo likevel ""

Det hadde vært alle tiders, og en økonomisk forteneste (om enn ikke en million) skal du ikke være flau over, syns du fortener det etter alt det arbeidet. Hadde ikke vært MEG imot å betale litt ekstra iallfall.

Mulig jeg kunne ordna billig overnatting siden jeg er i den bransjen, om det ble noe av.

Skrevet
  • Forfatter

Fortjeneste: Ja jeg prøver å få til en foretnings-ide ut av dette, men ikke på simmere her på forumet. Jeg vet at veldig mange her på forumet er skoleungdom / studenter.

Så skulle det bli noe av dette, så er det ikke basert på fortjeneste annet enn "jungeltrommens reklameverdi"...

Så om vi skulle få til noe her så er det basert på faktiske kostnader bare for å få dekket utgiftene.

Kansje har noen her på forumet forbindelser når det gjelder

transport. Du sier du har forbindelser når det gjelder overnatting?

Dette kunne vært spennende!

Jeg ser at Geir Findstad også planlegger noe på Gardemoen.

Jeg har truffet Geir noen ganger. Geir er en ryddig kar så det han planlegger, blir det helt sikkert noe av.

Skulle det la seg å gjennomføre F14-åpen dag så ville dette

bli et prosjekt som ikke krasjer med Geir sitt prosjekt mht. tidspungt. Så sant man ikke kunne slå to fluer i en smekk, men det måtte jeg i så fall snakke med Geir om først.

Hensikten med dette innlegget er å prøve om det er interesse

for dette her på forumet?

Så la meg høre noen kommentarer?

Rune Karlsen

http://flysimulator.net/

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …