Skrevet 15. november 2005 19 år Jeg slår til pånytt Som mange av dere har registrert har jeg det siste året påtatt meg å arangere to lan party å flere kveldstreff her i Bodø. Men på Nyåret skal jeg få opp et lanparty oppe i Vesterålen. Så Lofoten og Vesterålen, her er det bare å komme med ønsker om helger der dette passer. Harstad å Narvikregionen er selvsagt også velkommen samt alle andre som føler for det. Opplegget blir en gruppeflight på noen timer, Formasjonsflyging,Paciffic Fighters for de som har det å ønsker å fly det. Selv skal jeg prøve å få laga et opplegg for å gi en innføring i bruk av FMC på Boingmaskiner. Det skal selvsagt også være sosialt, der vi på Lørdagskveld tar med oss godt humør å går ut å spiser en eller anna plass. Det hele skal vare ifra fredags ettermiddag til Søndags kveld.
Skrevet 15. november 2005 19 år Om det er hadde vært i påskeferien kunne jeg ha kommet . men det er jo lenge til .
Skrevet 15. november 2005 19 år Ingen i Bodø som har en varebil med plass til fire-fem simmere med utstyr? Det hadde vært fett
Skrevet 15. november 2005 19 år Ingen i Bodø som har en varebil med plass til fire-fem simmere med utstyr? Det hadde vært fett Avis Bilutleie?
Skrevet 15. november 2005 19 år Ja.. kanskje det var noe ja... Øyvin har du overnattingsplass? Henger med...
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.