Gå til innhold

Featured Replies

Skrevet

Da har jeg sjekket litt angående dato og treffested. tenkte på rundt den 22/11 eller 23/11. Møtested blir da på Peppes Pizza i Sarpsborg sånn rundt ved klokken 18.00. Sist jeg skrev var det ca. 4 stk som var intr. i dette møtet. Jeg vet at det flere fra Østfold her, og det hadde vært kjempekoselig og få med så mange som mulig med på dette hyggelige treffet. Tar en pizza sammen og prater flightsim eller noe. Har også tenkt litt på angående LAN party som da kan holdes på lokaler i Holleby ""

Kom igjen og møt opp nå ""

Skrevet

Hei...Greit at jeg Joiner??? og hvilken dag?

Skrevet

Det passer også veldig bra for meg, men det som er litt dumt er at Ole-Jørgen da ikke får vært med "" Men selvfølgelig blir det bestemt Tirsdag kommer jeg på Tirsdag ""

Skrevet

Tusen takk for omtanken Sindre "", men dere skal da ikke legge et slikt lokalt simtreff etter når en forvillet nordlending tilfeldigvis er i området "". Kanskje det klaffer bedre neste gang. Lykke til på treffet uansett. Dere får det sikkert hyggelig.... og *host* en liten rapport hadde ikke vært å forakte.

Edit: Ooops.... der kom det en endring gitt "". Vi har kurs på torsdag, men håper dette er ferdig så tidlig at jeg rekker nedover. Jeg har ikke tidsplanen her så jeg kan ikke love noe, men skal gjøre mitt beste.

Skrevet

Kunne godt tenkt meg å komme innom. Blir nok ikke å ta med PC'en p.g.a. at jeg ikke kan bli så mange timer, men det hadde vært kjempehyggelig å treffe dere alle sammen. Går det an??

Skrevet

Jada, torsdag går like bra. Må bare gjøre om i almanakken. Kjedelig å sitte alene på Peppes Pizza fra tirsdag. Lurer på hvor mange store jeg hadde greid å putte i meg på de dagene? ""

Skrevet

Kan hende jeg kommer neddom en tur også, men kan jeg få nummeret så jeg kan ringe eller sende en melding hvis jeg går meg bort...er ikke så kjent nedi særp at det gjør no :P

Tror dette blir skikkelig kos gutta ""

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …