Skrevet 13. november 2005 19 år hmm ikke greit dette med crosswind.. Slike effekter må vi prøve å få til i fs... Da blir nok utfordringene litt større. http://www.flightlevel350.com/viewer.php?id=116
Skrevet 13. november 2005 19 år Ja, helt rå film det der! Hadde flere vært mentalt innstilt på det der med "go around" som en nær reflektiv handling hvis ting skjærer seg under landing (som her), og ikke for enhver pris "å skulle redde ansikt" og presse seg ned på første forsøk, hadde nok en del menneskliv vært spart hvert eneste år på verdensbasis. Se til proffene!
Skrevet 13. november 2005 19 år Det hadde jo vært drit rått Det vi og skulle hatt i fs var Bird strike det kunne jo og vært en extra utfordring
Skrevet 13. november 2005 19 år Kjempe fin film...men Boeing NG tar mere crosswind en Airbus meg bekjent, om jeg ikke tar feil.
Skrevet 13. november 2005 19 år Dæ, det var noen av de mest kontrolerte crosswind-landingene jeg har sett. Hadde likt å stått der med kamera.
Skrevet 13. november 2005 19 år Han landa aldri på den filmen der da Hvem vet hvordan det gikk? Mulig han ble sendt til en annen flyplass?
Skrevet 13. november 2005 19 år Takk for filmen Timmy! Har leita lenge etter den... Helt rå den der, og nesten utrolig at gummien holder, for piloten retter jo ikke opp flyet før det tøtscher
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.