Nicklas Winger Skrevet 8. november 2005 Skrevet 8. november 2005 Hei! Vet at dette hører hjemme under et annet emne, men ville ikke tørke støv av det rommet. (Så ikke ut som det hadde vært så mye aktivitet der i det siste..) Får ikke koblet til fs.no multiplayer. (217.8.141.88) Får bare opp feilmelding om at det enten er fullt (noe jeg mener det ikke er, ettersom det står at det er 8 av 20 spillere online her på fs.no) eller at "all players couldn't connect". Noen som har noen forslag? Har slått av brannmuren min (Norton internet sec. 2004) Siter
S. L. Skrevet 8. november 2005 Skrevet 8. november 2005 Jeg får opp den samme meldingen av og til. Jeg bare venter litt så kommer jeg inn på servere. Har hørt at det er en bruker på serveren som har en låst port eller noe som gjør det. Siter
Nicklas Winger Skrevet 8. november 2005 Forfatter Skrevet 8. november 2005 Ok, får håpe den brukeren skjønner det snart da! Kjedelig å ikke komme inn.. Jeg klør etter å starte opp F-14 Siter
Alexander Storvig Skrevet 8. november 2005 Skrevet 8. november 2005 Beklager for å si dette, vil ikke starte noe krangel akkurat, men vil bare si det jeg mener. Vet at dette hører hjemme under et annet emne Jaha? Hvorfor poster du her da? Unnskyldning: " ville ikke tørke støv av det rommet." Så ikke ut som det hadde vært så mye aktivitet der i det siste.. Men du, har du tenkt over at det kanskje blir aktivitet der viss du poster DER istedenfor i kaffekroken? Ingen vits å lage masse jobb for admin, for de må før eller senere flytte dette emnet ned til "Multiplayer". Mvh Alex. PS. No To "Krangel" EDIT: Raskere admin har jeg aldri sett! Siter
Nicklas Winger Skrevet 8. november 2005 Forfatter Skrevet 8. november 2005 Alex, got it! Takk =) No krangel taken Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.