Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vil bare gjøre oppmerksom på at Roald Hansen har lagga en grei forklaring på hvordan man skal Programerer FMC til Level-D.

Jeg ble kontakta av Roald Hansen for å tetse denne ut før den ble lasta opp, og den er en av de beste FMC gider jeg noen gang har vert borti. Den er i PDF format er er på 15 sider. Last den ned, skriv den ut å følg genne giden, å du vil etter få turer beherske FMC på en grei måte, slik at man kan programere hvilken som helst flight med enten Level-D eller PMDG. Funker fint som en basis til PMDG også. Dere finner den her. http://www.flightsim.no/file/New/7-Nov-2005.htm

Skrevet

super duper, allerede lastet den ned.. hadde han bare giddet å lage en level-d start up guide med bilder så hadde jeg blitt glad... Hva hjelper en fmc guide meg om jeg ikke får startet flyet å kommet så langt som til FMC ?

hehe

Veldig flott iniativ Steinar.

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...