Joachim Skjønberg Skrevet 4. november 2005 Skrevet 4. november 2005 Hei. Nå er det ikke alltid kjempe trafikk på VATSIM. Det beste jeg kan tilby er å sende deg en halvferdig manual jeg jobber med for Virtual SAS Braathens. Du får den på mail. Ellers kan du legge meg til på msn (joddle_bra691@msn.com) hvis du lurer på noe. EDIT: Mail var ikke oppgitt. Send meg en PM med en mail-adresse hvis du er interessert! Siter
Ken-Robert Bjørkli Skrevet 4. november 2005 Skrevet 4. november 2005 Jaja.Velkommen skal du være.Håper du ikke føler det støtende på noen måte.Men jeg får ett snevert inntrykk av at du kanskje syntes det er kjedelig å sette seg ned og lese og faktisk lære noe av det.Er dessverre ikke så enkelt å bare "hoppe" i det.Start med å bla gjennom de mange innlegg her på forumet av andre som var der du er akkurat er nå.Fersk uerfarn osv..Nei tro meg du vil ha mye mye mer glede av å fly online den dagen du virkelig har pugget dette. Ps:Les manualer/annet den dagen du er opplagt å det ikke så stor sjanse for at du sovner Lykke til. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.