Eivind Tollerød Fosse Skrevet 2. november 2005 Skrevet 2. november 2005 En kamerat av meg ønsker å prøve seg på VATSIM, men har kun hotmail og yahoo emailadresser. Da han legger disse inn under registreringa på VATSIM sine sider får han til svar at disse ikke er brukanes, og at han derfor ikke kan fortsette. Finnes det en emailkonto man kan få, som ikke koster noe, som vil tillate medlemsskap på VATSIM? Ha en god kveld? Eivind Siter
Gjest Skrevet 2. november 2005 Skrevet 2. november 2005 han har internet, men ingen E-mailadresse, hva slags ISP er det han har som ikke har fått med e-mailadresse med sin internettlinje? Jan Roar Rød Siter
Åge Storli Berg Skrevet 2. november 2005 Skrevet 2. november 2005 Ikke det at jeg er ofte på denne siden, men mail på Popit.no funker faktisk med VATSIM-registrering! Siter
Gert Andreas Barring Skrevet 2. november 2005 Skrevet 2. november 2005 Tror www.start.no også funker Siter
Even Ericsson Skrevet 2. november 2005 Skrevet 2. november 2005 Tror www.start.no også funker kan bekrefte dette, da jeg brukte den Siter
Gert Andreas Barring Skrevet 2. november 2005 Skrevet 2. november 2005 Mener at www.start.no funker på alle sider der man må ha pay e-mail (som om start er det ) Siter
Eivind Tollerød Fosse Skrevet 2. november 2005 Forfatter Skrevet 2. november 2005 Takk for hjelpa! Får se om ikke vi får det til. Jan Roar: Jeg har UPC, og har heller ingen email fra dem. Kun yahoo.no. Mulig jeg fikk noe en gang, men den har jeg ikke peiling på hva passord er på, eller hvordan jeg kommer inn på, eller hva adressen er for den saks skyld... I tillegg så er det noen av oss som i vårt yrke er nødt til å regne med å flytte endel i begynnelsen, og da regner jeg med at bytter man internett leverandør så mister man også den emailen man hadde hos dem? Og det er jo ikke særlig bra å bytte emailadresse hvert andre år. Jeg har kun yahoo, og den virker uansett om jeg har internett fra Telenor, UPC eller noen andre. Og hos meg virker den hos VATSIM også, men det er kanskje fordi jeg registrerte den i gamle SATCO sine dager for ørten år siden? Ha en god dag? Eivind Siter
Stig Sandnes Skrevet 2. november 2005 Skrevet 2. november 2005 www.start.no løser alle problemer. Er ikke det største problemet å fikse seg en email som funker Og Eivind, stemmer at hvis du registrerte deg før den regelen om at hotmail-adresser ol. ikke skulle virke, så funker hotmail-mailen enda. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.