Dennis Aske Skrevet 27. november 2000 Skrevet 27. november 2000 Hei Jeg har installert USB-Yoken m/pedaler. Dette fungerer utmerket i FS2000, bortsett fra at sideroret er noe vel følsomt selv med absolutt laveste sensivity setting. Jeg har også prøvet utstyret i FS98, men har problemer med å sette det opp. Hvis jeg trør sideror så virker dette inn på throttelen, og roret står konstant med fullt utslag til høyre. Er det noen som har gode råd? Kan yoken brukes sammen med pedalene i FS98? Hvordan må jeg i så fall sette det opp? Hilsen Dennis Siter
Stig Harald Ådland Skrevet 27. november 2000 Skrevet 27. november 2000 Det at roret står helt til høyre og at der er så følsomt kan muligens fikses ved at du tar roret frem og tilbake noen ganger for turen starter, står i checklisten også det "Flight controls ... checked". Eg har gjort det til en vane å ta alle rorene frem og tilbake 5 ganger. ------------------ Hilsen LimaNovember-SierraTangoHotel http://members.tripod.co.uk/stigharald Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.