Skrevet 31. oktober 2005 19 år Hei.Fristet så å prøve meg på å lage en liten film fra Fs9.Jeg har Fraps som jeg tenkte å ta opp med.Men så lurte jeg litt på sånne typiske nybegynner spm: 1:Når dere tar opp med fraps,tar dere først å flyr turen.Så kjøres replay fra Fs9 mens fraps tar opp,eller starter dere fraps med en gang? 2:Hvordan skal man redigere/sette sammen en slik film,slik at man får bort scener klipp annet man ikke vil ha? 3:Hvordan legger man til tekst/musikk osv? Håper det er noen som tar seg tid til å svare da?
Skrevet 31. oktober 2005 19 år 1:Når dere tar opp med fraps,tar dere først å flyr turen.Så kjøres replay fra Fs9 mens fraps tar opp,eller starter dere fraps med en gang? Gjør begge deler, avhengig av hva jeg skal. Enkelte ting fanger ikke replay-funksjonen ikke opp, selv med modulen KAB anbefalte. Men, gir best resultat å bruke det siste, så bruker først og fremst dette. 2:Hvordan skal man redigere/sette sammen en slik film,slik at man får bort scener klipp annet man ikke vil ha? Et redigeringsprogram (Windows Movie Maker, Adobe Premiere, Vegas osv.) 3:Hvordan legger man til tekst/musikk osv? I redigeringsprogrammet.
Skrevet 31. oktober 2005 19 år Forfatter Takk for svar Michael.Men den modulen du nevner er noe jeg ikke har fått med meg?
Skrevet 31. oktober 2005 19 år Takk for svar Michael.Men den modulen du nevner er noe jeg ikke har fått med meg? Sjekk denne tråden: http://www.flightsim.no/forum/showflat.p...true#Post392127
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.