Fredrik J Skrevet 30. oktober 2005 Skrevet 30. oktober 2005 Hvis du flyr til en flyplass der du ikke har kart, og FMC mangler star, kan du da spør om vektorer inn , og få tildelt hdg. inn en app? Er fortsatt newbie og mangler en del kart og stars i FMCen. Kom på at det hadde vært kjekt om ENSV_V_CTR kom online ikveld, siden at Østlandet er det. Takknemlig for svar, og hvis jeg har skrevet feil, hadde det vært kjekt hvis noen fortalte hva jeg skal gjøre. Siter
Ivar Rasmussen Skrevet 30. oktober 2005 Skrevet 30. oktober 2005 Som pilot på VATSIM/IVAO/FPI kan jeg bare sie, at det kan du da gjøre helt uten problemer. ATC vil "guide" dig alt det du trenger Har selv brukt muligheten, og bare mødt flinke folk der ville hjelpe, -og det gjeller alle 3-mulighetene. Have a nice fligt Mvh Ivar R. Siter
Andreas Grindvoll Skrevet 30. oktober 2005 Skrevet 30. oktober 2005 Når du flyr på disse nettverkene som eksisterer så kan du jo det. Men i virkeligheten hadde du selvfølgelig hatt kart om du så mye som tenkte på å fly dit ervervsmessig... Men du må jo for all del requeste vektorer læll... Siter
Fredrik J Skrevet 30. oktober 2005 Forfatter Skrevet 30. oktober 2005 Takk for hyggelige svar. Er egentlig ikke noe problem å følge sid\\star hvis de er på FMC, men jeg må nok oppdatere litt der. Ellers er far min alt for streng når det gjelder printing. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.