Skrevet 28. oktober 2005 19 år Hallo alle sammen. I dag fikk jeg mitt mjc dash8 q 300 i posten. Jeg oppdaget til min store forbauselse at min saitek x52 throttle pluttselig hadde fått idle posisjon ca. midt på, og når jeg tok den helt bak gikk motorer i reverse. Hvordan kan jeg få dette til på f.eks Aeroworx B200 som jeg også har skaffet meg. Jeg jobber jo som det framgår i profilen min som ambulansepersonell på stokmarknes. Og liker å fly medic routes med denne i ln-moc drakt. Og når jeg lander så tar det så himmla lang tid å få motor i reverse med bare å trykke febrilsk på knapp på stikka. Så det hadde vært arti å få "flytta" idle posisjonen litt på denne stikka. Vet ikke om dette er helt rett forum, men jeg håper på å få svar. på forhånd takk.
Skrevet 28. oktober 2005 19 år Forfatter Ja se der.. Tusen takk for svaret.. Hadde ikke tenkt på dette i det hele tatt... nå klarer jeg til å med å stanse på banen på skagen Takk igjen!
Skrevet 30. oktober 2005 19 år Forfatter Ja nå som jeg oppdaget og faktisk satte meg inn i funksjonene skikkelig så er jeg enda mer imponert..
Skrevet 30. oktober 2005 19 år Noen som har lyst tilå sende X52 profilen? Profilern min er litt ødelagt også hadde jeg en profil som jeg hadde jobbet lenge med og var storfornøyd med, men så mistet jeg den under en PC crash. Hadde blitt veldig glad om en av dere kunne gjort det. Du kan sende til laffen91@gmail.com
Skrevet 30. oktober 2005 19 år Forfatter hadde jeg hatt en velfungerende profil så skulle jeg gjerne sendt.. men som du ser holder jeg enda på å oppdage hvor stort universet er...
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.