Gå til innhold

Featured Replies

Skrevet

Hei

Skal bygge meg en J-Pole-antenne til scanneren min, og da forventer jeg at jeg tar inn Værnes ( I og med at jeg tar inn ATIS allerede om jeg har på squelch..)

Så jeg lurer på om noen er interisert i å ha en ENVA-stream oppe..

?

Skrevet

Jeg gleder meg som et lite barn på juleaften! Når vil den være operativ. I morgen?

PS: Hus-tak kan være glatte på denne årstiden ""

Skrevet
Ok ""

Da setter jeg opp stream om jeg får inn Værnes med jPole-antenne på taket

Du må sjekke at du får inn signalene før du spør om sånt "", kan bli mange skuffede folk her nå ""

Skrevet
  • Forfatter

Som Eirik sier! Ikke ha for store forventninger... Kan hende jeg driter kraftig på leggen her nå og ikke får inn en dritt... ""

Men om den kommer opp så er det etter neste gang jeg har vært inn til Trondheim og kjøpt kobberrør

Skrevet
Antennen er ferdigbygd, får inn Værnes approach, men pusser opp rommet så streamen blir ikke før jeg får satt opp den maskinen på rommet mitt

OK,men bra tiltak Ståle men se på denne hva synes du:)Mye rart man kan lage antenne av..

Skrevet
Sikkert fin den..

Har egentlig ikke peiling på sånt

Nei,den funker fint den,den jeg viste deg på bildet er min antenne og den er laget av lampetlening og andre ting man finner i hjemmet og den er faktisk bedre en den jeg kjøpte:)Rart det der

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …