Gå til innhold

Featured Replies

Skrevet

Ser ut til å være oppe igjen nå.. "" Loud and Clear her hvertfall.

Sjekka ut metaren og er visst ikke topp sikt i kveld nei..

ENGM 211950Z

VRB02KT 0800 9999E

R19R/0900N -stusser litt her hvorfor nevnes både 01 og 19? noe med forskjellig sikt å gjøre?

R01R/P1500N BCFG

FEW000(annet ord for tåke?) BKN006 03/03

Q0996 TEMPO 0300 FG VV001

Men jeg lurer på en ting:

"FG VV001" = ?? FoG Variable Visibility 100ft?

Skrevet

Hvis du ikke hører atc på streamen min Daniel, så burde du bruke en boks med q-tips eller to, for jeg hører det godt.

Skrevet

Hørt på ENOS South Ferris i hele dag og stooooooor kost meg..

Hvem en som har denne skal ha stoooor takk..

Savner da 120.450 da.. engm_app

men men klarer meg fint jeg

Skrevet

Daniel:

Det finnes en knapp der det står "endre"..

Og ta en titt her:

Nettside

Flott initiativ av Tom og Thomas! Ingen vits å mase på dem så fort streamen er nede noen timer eller dager. Det koster faktisk litt å ha en server gående 24/7 ""

Skrevet

Enig, at disse hele tiden skal mases på for noe de frivillig tar initiativ til og bruker ressurser på, synes jeg blir ganske feil!

Skrevet

klart jeg har scanner men savner streemen fra gardermoen vill bare ha et svar .jeg tvinger ingen til og streeme desuten er det flere måneder siden gardermoen linken har hvert på

Skrevet

Daniel: Kan du la være å mase så jævlig????

Resultatet blir at ingen orker å streame noe som heldst.

Dette er en av grunnene til at jeg ikke orker å streame mer!

Skrevet

det bryr meg ikke skal ikke mase

I denne tråden kan vi gratulere Daniel med 12 av 30 innlegg

Så egentlig tror jeg du snakker mest med deg selv Daniel.. På tide å sette flaps 40 !

Skrevet
det bryr meg ikke skal ikke mase

I denne tråden kan vi gratulere Daniel med 12 av 30 innlegg

Så egentlig tror jeg du snakker mest med deg selv Daniel.. På tide å sette flaps 40 !

ok siden det er veldig mye negativt som kommer frem her nå så skal jeg ta lage en regel til meg selv : ikke mere masing om streemer og se igjenom inlegg får jeg sender de ""så blir det nok bedere:)

Skrevet

Tror vel heller du skal se på forskjellen mellom Svar-knappen og Endre-knappen jeg...tror Tom er inne på noe!

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …