Skrevet 19. oktober 2005 19 år Og en av overskriftene på den gamle siden som fanget min oppmerksomhet Diskusjonene i Mars
Skrevet 19. oktober 2005 19 år Savner Fly! jeg, *snufs*... Fly! Cockpit X-plane fysikk FS for eye-candy... = en veldig bra sim! (lov å drømme...)
Skrevet 20. oktober 2005 19 år Fint at noen tar vare på slik historikk. Masse artig lesing der ja. Er det virkelig så lenge siden scannere ble hyllevare? Og dersom jeg får konvertert min 5,25" diskett til et mer leselig format kunne jeg til og med poste noen bilder fra MSFS1..eller 2. Så lenge siden jeg kunne lese slikt format at jeg husker ikke helt.
Skrevet 20. oktober 2005 19 år Ja, hvordan går det med huset da Dag? Husker designet godt fra da jeg lusket rundt på sidene for første gang. Det var faktisk noen piloter som sa til meg, under en liten runde i cockpit, at det fantes en sånn side hvor man faktisk kunne laste ned Norske fly til flysimulatoren! Og sånn iherdig flyentusiast pappa var, så koblet han i modemet i veggen og begynnte å søke, var nesten det første han gjorde etter at jeg hadde fortalt hva pilotene sa til meg. Det var da jeg fant veien hit.
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.