Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og hvis I vil have flere piloter, burde I også booke på vaccsca.org

På den måde bliver Jeres booking vist i ServInfo.

Også selv du allerede er på, så book. På den måde kan piloterne se, hvor længe I er online.

Så husk det nu!!! Book på vaccsca.org.

Skrevet
Informerer om at nå, 19:11 er ENBD_S_CTR, ENOS_CTR, ENSV_CTR, ENZV_APP, ENGM_APP og ENBR APP Online.

For å få mer oppmerksomhet lager jeg en ny tråd :P Flere piloter.

Velkommen til Bergen!

Slike annonser er meget bra, men hvorfor ikke komme med slikt tildligere på dagen eller dagen før. Jeg snakker kun for meg selv, og mener at en slik annonse dagen før hadde absolutt vært mye bedre. Jeg avbryter ikke min flight for at det plutselig er masse atc i Norge. Men skulle ønske jeg fikk vite det tidligere på dagen. Jeg har ofte muligheter på Søndager til flere eller en lang flight. Og alle vet hvor det er atc. England og Tyskland + +. Det å fly på Vatsim er for å få atc, og et tomt Norge er ikke uvanlig og langt mindre artig. Når jeg begynnte på Vatsim, fløy jeg stort sett i Norge. Men det har jeg kuttet ut. Det er så skjeldent atc der kontra andre plasser, at jeg starter en annen plass.

Poenget med denne posten er å fremme et ønske om en egen post her på forumet, hvor atc setter seg opp på et sted med dato og klokkeslett de logger på og av. Om det ble slik, skal jeg garantere at jeg er den siste som svikter våre Norske dyktige atc.

Jeg er sikker på at trafikken vil øke, når folket vet at i morgen klokken 18.00 til 20.00 er GRM satt med atc. Det ville være en stor fordel for meg vaffal ""

Men kanskje dette ønsket bare blir en drøm hehehe ""

Ja den dekningen det var i går var helt fantastisk. Skulle gjerne sett mere av det ja ""

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...