Gå til innhold

Featured Replies

Skrevet

Skulle ønske at Fligthsim.no kunne ta inn cocpit deler slik at vi som ikke er så inne i bestillinger fra utlandet (skrive ordre på engelsk osv.) kunne få tak i deler også...

Skjønner at det kan være mye å ha på lager, men at man åpner for en bestillingskanal på Norsk.

For min del betaler jeg gjerne litt mer for denne servicen, bare jeg kan få tak i deler på en grei måte her i Norge...

Gjerne også en enkel oversikt på Norsk hva produktet kan brukes til, uten å være ingeniør for å tyde det.

Kunne gjerne også betale på forskudd om det skulle være nødvendig, bare jeg vet hva jeg får.

Er det fler her som er enig i noe sånt?

mvh. Rune Karlsen

http://flysimulator.net/

Skrevet

Dette synes jeg er et godt forslag dersom det er muligheter for det! Mange er sikkert skeptiske for å bestille over utenlandske webshopper. Spessielt når det er teknisk engelsk og diverse avtaler osv som man ikke skjønner noe av, men som kanskje er en del av kontrakten.

Skrevet

Jeg skulle gjerne gjort det, men jeg ser to problemer..

Det første er at dette som oftest er kostbare saker som det nok vil selges få av, og for å ha et lite utvalg av slikt vil det koste mye å ha de på lager.

Det andre, og for meg det viktigste, er at disse produsentene/leverandørene er fryktelig dårlige til å holde hva de lover når det gjelder leveringstid. Jeg forsøker så godt jeg kan å gi en riktig dato på når ting ventes inn i shoppen, og jeg hater å oppleve at en oppgitt dato ikke stemmer. Når det gjelder disse produktene har enkelte blitt lovet at ting skal sendes om en uke, mens realiteten ble at de måtte vente i et par måneder.

Når man da sitter som forhandler og lover leveringstider som er "helt på vidda" vil kundene oppleve det hele som fryktelig frustrerende, og det vil så slå tilbake på meg...

Skrevet

Jeg tenker det slik at FlightSim.no har en liste med cockpitprodukter med priser. Dersom man ønsker noe av det som står på lista kan man sende en forespørsel til Flightsim.no og be dem bestille opp varen for deg mot et pristillegg og med forbehold om lang leveringstid.

Det vil si at FlightSim.no ikke trenger å ta inn noen varer på lager.

Dette synes ihvertfall jeg vile vært toppers, pågrunn av at jeg, som sikkert mange andre er veldig usikre når man bestiller på utenlandske websider.

Skrevet
  • Forfatter

Skulle ønske at dette kunne la seg gjennomføre.

Jeg skjønner argunentet til Dag, det høres bare seriøst ut at han forteller dette rett ut. Men om vi alikevel ville kjøpe produkter på denne måten gjennom Fligthsim.no så ville jeg i hvertfall ikke klandre Dag for disse problemene.

Jeg er sikker på at det er mange med meg som ønsker å kjøpe spessielle ting av og til, men ikke gjør det pga. at vi er skeptiske til å handle med utlandet....

Rune

Skrevet
Skulle ønske at dette kunne la seg gjennomføre.

Jeg skjønner argunentet til Dag, det høres bare seriøst ut at han forteller dette rett ut. Men om vi alikevel ville kjøpe produkter på denne måten gjennom Fligthsim.no så ville jeg i hvertfall ikke klandre Dag for disse problemene.

Jeg er sikker på at det er mange med meg som ønsker å kjøpe spessielle ting av og til, men ikke gjør det pga. at vi er skeptiske til å handle med utlandet....

Rune

Helt enig med deg, Rune!

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …