Skrevet 11. oktober 2005 19 år I dag landet jeg med Widerøe på Flesland rundt klokken 12:30. Og de som var i bergen i dag vet at det blåste ganske kraftig. Må si det var morro under innflygning. Opp ned frem og tilbake...skikkelig heisatur. Morro at det ikke bare er "normale" forhold også
Skrevet 11. oktober 2005 19 år Sier du det ja! Slike landinger er altid litt ekstra spennende og gjør at man tar et godt tak rund armlenet
Skrevet 11. oktober 2005 19 år Hadde en skikkelig tur på vestlandet i kraftig vind engang jeg å, med Coast Air Jetstream 31 fra Flesland til Karmøy, alle flyvninger ble innstilt ca en time senere. Det var mer enn litt kult ja, helt klart beste flyturen jeg har hatt, Jetstream31 e berre lekkert! På ettermiddagen når flyene begynte å gå igjen var det fortsatt sterk vind, da ble det dessverre Fokker50 fra Karmøy til Flesland. Hadde gleda meg hele dagen til å sitte på jetstream tilbake også, Fokkern var bare ubehagelig i slikt vær, bråk og risting var alt som skjedde.
Skrevet 12. oktober 2005 19 år har landa på Flesland med Widerøe Dh8-100 i kraftig vind jeg også. Artig opplevelse det selv om jeg må inrømme at jeg var ganske nervøs. Rett før touchdown "vippet" flyet fra side til side før pilotene satt henne ned ganske kontant
Skrevet 12. oktober 2005 19 år Forfatter Grunnen til at jeg velger Widerøe fra Torp isteden for SAS fra Gardermoen er nettop dette. Du får mere en følelse av å fly.
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.