Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

"Dersom du er fornøyd med oss, fortell det til dine venner. Dersom du er misfornøyd, fortell det til oss."

Jeg synes at ABC-Data har fått så mye "pepper" her at jeg ville komme med en positiv tilbakemelding. Sent mandag kveld fikk jeg telefon at flightyoken var i hus (jeg har inntrykk at de guttene jobber døgnet rundt). Den ble avsendt tirsdag og onsdag morgen kunne jeg hente den på posthuset (med faktura). Kjempeservice både fra ABC og fra posten. At ikke yoken kom før, kan umulig lastes ABC-Data. De forholder seg jo bare til informasjonen de får fra importør.

Svært synd om de bryter samarbeidet med Dag p.g.a. noen få "surmulere" (som kanskje til og med er blant de som ikke har betalt fakturaer). At de har en link på siden betyr selvsagt ikke at de har enerett på alt simutstyr i Norge. De gir oss rabatt som en kompensasjon for gratis "reklameplass". De har sikkert ikke enerett på dette heller.

Stå på, Tromsø-gutter [image]http://www.flightsim.no/ubb/images/icons/smile.gif[/image]

mvh Ole-Jørgen

(som gleder seg til å fly med "orntli" utstyr).

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...