Skrevet 23. november 2000 24 år Tok meg en tur innom Airbus sin nettbutikk hvor de tilbyr ting til en dyr penge. Men jeg fant noen plakater og litt annet dingsebomser som totalt kom på 18 Euro. (Ca. 145 kroner). Jeg klikket meg videre... og tastet inn de nødvendige kredittkortdataene. Helt fint. Så fikk jeg svar-mail, og da slo bomben ned. Totalbeløpet var på 47.60 Euro (380kr). De hadde da altså tatt 29.60 Euro for å gidde å sende meg dette. Jaja... fint skal det værra ;-) ------------------ -- Simen T. Taraldsen simen@taraldsen.net
Skrevet 23. november 2000 24 år Jeg har også kikket på de sidene, men bestemte meg for å ikke bestille noe pga. den høye frakt-prisen... Hadde du kikket litt mer nøye når du klikket deg igjennom sidene, så hadde du sett dette du også [image]http://www.flightsim.no/ubb/images/icons/wink.gif[/image] Hvis prisen var et sjokk for deg, så er det din egen skyld. ------------------ Kenneth G. Sørensen De-Icer ved WF Torp Kenneth@Airpics.com
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.