Skrevet 9. oktober 2005 19 år Ruslet meg en tur i ettermiddag litt på fem. Plutselig hørte jeg lav brumming og rett foran meg krysset det en Dakota Norway DC-3 med et annet mindre fly på slep (som jeg ikke kunne identifisere) i vanvittig lav høyde. Flott syn. Noen andre som så dem? Regner med at det var LN-WND på vei hjem til Torp. (Det at jeg hadde kamera på mobilen glemte jeg selvsagt i farta.... )
Skrevet 9. oktober 2005 19 år jepp! Jeg så dem også! Du kom i en lav høyresving over fornebulandet i sakte fart...nyyyyydelig LYD!! Tror det lille gule flyet var en harvard... deilig å se litt gammelt i lufta til en forandring!
Skrevet 9. oktober 2005 19 år Når var dette? Ved 12:00-13:00 tiden idag drev iallfall LN-WNH og herjet over Jarlsberg i lengere tid. Sto og så på det lenge. Ikke noe Dakota inærheten.
Skrevet 9. oktober 2005 19 år Jeg hørte de jeg også, men hadde jge visst det var Dakota og Harvard(?) så skulle jeg heller latt grøten brenne seg og løpt ut og sett
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.