T. Paulsen Skrevet 9. oktober 2005 Skrevet 9. oktober 2005 Air Traffic Control - A game played by airline pilots and air traffic controllers. The game has no rules, and neither side knows how it is played, but the goal is to prevent flights from arriving in time for passengers to make connecting flights. Siter
Arild Oldervoll Skrevet 9. oktober 2005 Skrevet 9. oktober 2005 Jeg gjør jo så godt jeg kan... Og tror faktisk det er ganske bra, tror jeg er blant de beste i dette spillet, for nesten alle pilotene rapporterer til meg at de er forsinket når de er under min kontroll Siter
T. Paulsen Skrevet 9. oktober 2005 Forfatter Skrevet 9. oktober 2005 Å jasså. Hørte jeg noen fly med Fspassengers..? Jeg har nemlig fått en del refs med den aktivert forti jeg er forsent til destinasjonen. Siter
Arild Oldervoll Skrevet 9. oktober 2005 Skrevet 9. oktober 2005 Så det er flere dyktige ATCer ute og går? Siter
T. Paulsen Skrevet 9. oktober 2005 Forfatter Skrevet 9. oktober 2005 Er vel like mye piloten sin skyld ville jeg tro... Siter
Peter Nørkjær Skrevet 9. oktober 2005 Skrevet 9. oktober 2005 However you can not insert a coin if you are "Game over" Siter
Joachim Skjønberg Skrevet 9. oktober 2005 Skrevet 9. oktober 2005 Damn! Det har jeg jo prøvd på hver gang jeg får en mid-air! Siter
O85_ Skrevet 9. oktober 2005 Skrevet 9. oktober 2005 Tom, Tom, Tom er ikke det ATC er ATC= Advanced Timeconsuming Chat Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.