Skrevet 8. oktober 2005 19 år hallo er det bare meg eller er det flere dom savner ENGM streemen til thomas lorentzen ? jeg har i lang tid tenkt tilbake på streemen hans ... noen fler som kunne tenke seg og streeme derfra ... eller ønsker at thomas skal sette opp streemen sin igjen .... og til thomas hvis du synes det ikke er noe gøy og streeme så mye så ville det hvert veldig gøy om du kunne streemen 131.125 120.45 119.975 håper du kan gjøre dette i en perjode trenker ikke og vere over lang tid .... håer du kan srive inn her hva du synes ...
Skrevet 10. oktober 2005 19 år Hade vert flott med den streamingen det er klart det, men det får Thomas bestemme. Han skulle kanske kunne streame bare en viss tid på dygnetnet sånn att han ikke trenger og ha på PC´n under natta. Men vi får se hvordan det blir =)
Skrevet 10. oktober 2005 19 år Forfatter ja ha kunne jo streema når pc var på det er jo greit det men jeg tror ikke han gidder mer men det hadde hvert veldig bra har prøvd og sende han en pm en gang iblant men får ikke noe svar...
Skrevet 10. oktober 2005 19 år Tror ikke vi skal mase på Thomas angående den streaminga ass... Vi skal være glad han faktisk tok seg bryet med å gjøre det den gangen!
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.