Skrevet 3. oktober 2005 19 år Vær hilset flygere! Nå har jeg endelig kommet i gang med flygingen igjen (FS2004) og merker at det er mye å sette seg inn i og friske opp Det er sikkert sagt og nevnt mange steder her, men har dere tips om følgende så blir jeg glad - Multiplayer - Program som gjør flygingen artigere, f.eks stemmeprogram med headset osv, pakker som inneholder fly, paneler osv osv. Kommer sikkert mer.... Merker at jeg roter litt med å sette inn nye fly, paneler (gauges) osv. Spillet "kortslutter" når jeg velger en flytype jeg har "limt inn". Finnes det noe "restore to default" lignende så man fjerner det man har limt inn og går tilbake til basic? Jeg vet det kan være smart å teste spillet for hver gang man "innstallerer" noe nytt, men utenom det? Jaja, nok mas for denne gang
Skrevet 3. oktober 2005 19 år Noen must som er dyre, men verdt alle pengene for å få den beste flyopplevelsen: www.precisionmanuals.com - Hele 737NG serien, med fly, panel, lyder, og faktisk hele kabinen innvendig. De har også laget 747-400, med panel fly og litt av den øvre kabinen. Svært gode paneler, som er så nært virkeligheten som det er mulig å få det, i følge kilder som uttalelse fra NG piloter o.s.v. www.leveldsim.com - Boeing 767-300, et produkt i en klasse for seg selv. Simulerer Boeing sin 767 modell, og et godt produkt, tilsvarende Precision Manuals (PMDG) sine. Det er de flytypene jeg har bekjentskap til. Så har vi en rekke produkter til Norge (scenery o.l), som ligger her på Flightsim.no Dette er de produktene jeg har mest bekjentskap til. Og velkommen skal du være. Håper du holder ut kranglete perioder og vil trives her. Vi pleier å ha det ganske trivelig her inne.
Skrevet 3. oktober 2005 19 år Forfatter Hei Tord! Takk for det og gode tips Imponerende de to linkene du la ved, problemet er vel bare hva man skal velge i denne jungelen Mye bra produkter, og vel verdt pengene såg det ut som! 737NG serien tror jeg nok at jeg kommer til å kjøpe, etter at jeg har kommet inni alt igjen Ett skritt av gangen kan vel være smart her, får lære meg å lande i tåke før jeg bruker noe $
Skrevet 3. oktober 2005 19 år "Mutiplayer" er ikke noe bra. Nå er det bare tull der. Fly heller på VATSIM, et onlinesamfunn med autoriserte flygeledere... jeg kommer om en bitteliten stund med en manual om dette. Stay tuned.
Skrevet 3. oktober 2005 19 år Av de produktene over, er det vel best å velge 737NG serien først. Siden den er den "letteste" å lære seg. Hvis du ikke orker all lesingen, få noen andre til å hjelpe deg. Det var slik jeg klarte å fly 737en til PMDG. Og har etterhvert funnet ut av ting selv både i 737,767 og 747. Men enig, ta små steg av gangen. Og hopp når du får lyst. Lykke til.
Skrevet 3. oktober 2005 19 år Men først hold deg til default flyene! øv deg litt på ILS innflyvninger og div andre Approacher. Alt annet addon er greit å prøve seg på når du føler at du mestrer default flyene og det er på tide å ta det neste steget
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.