Ståle Andre Ustad Skrevet 6. oktober 2005 Skrevet 6. oktober 2005 Det kom fra rett person Ta og bare legg diskusjonen død du nå! Herre min hatt... Siter
Daniel Larsen Skrevet 6. oktober 2005 Forfatter Skrevet 6. oktober 2005 Det kom fra rett person Ta og bare legg diskusjonen død du nå! Herre min hatt... helt greit det men var unødventig skrivd men da er vi enige krangelen er lagt død Siter
Gjest Skrevet 6. oktober 2005 Skrevet 6. oktober 2005 folk er hentet inn det er greit men det må man gjøre så folk ser hvordan det er der Hvordan det er der? Så du ønsker at folk skal få et feilaktig inntrykk? Det hjelper ikke å "lokke" med masse fiktive brukere. Siter
Daniel Larsen Skrevet 6. oktober 2005 Forfatter Skrevet 6. oktober 2005 folk er hentet inn det er greit men det må man gjøre så folk ser hvordan det er der Hvordan det er der? Så du ønsker at folk skal få et feilaktig inntrykk? Det hjelper ikke å "lokke" med masse fiktive brukere. lokker ikke folk inn folk kommer frivilig inn og stiller spørsmål så ikke vær så negativ da Siter
Stig Sandnes Skrevet 6. oktober 2005 Skrevet 6. oktober 2005 Vi er ikke negativ, bare litt kritiske iom. at dette kan være med på å kanskje gi VATSIM et mindre serriøst inntrykk på de fleste som blir lokket inn på den kanalen på IRC.. Ting har funket fint som det har gjort hele tiden.. la de ha en webside som de allerede har, og folk som er interessert for det finner veien dit før eller senere,- til og med i noen tilfeller virker det som at de som ikke er interessert nok finner veien dit. Siter
Daniel Larsen Skrevet 7. oktober 2005 Forfatter Skrevet 7. oktober 2005 ja skal ikke reklamere mer får kanlen nå men den er åpen og kommer til og bli det så da får folk komme hvis de vill det er mitt siste innlegg i denne diskusjonen Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.