Daniel Larsen Skrevet 1. oktober 2005 Skrevet 1. oktober 2005 hallo jeg har laget en kanal på mirc navn:#vatsim server:EFnet her kan alle sammen prate og utveksle erfaringer håper mange kommer til og benytte seg av kanalen:) hilsen daniel larsen radio_y1 Siter
Daniel Larsen Skrevet 1. oktober 2005 Forfatter Skrevet 1. oktober 2005 du kan laste den ned fra www.mirc.com håper alle kommer Siter
Daniel Larsen Skrevet 1. oktober 2005 Forfatter Skrevet 1. oktober 2005 kanalen er nå oppe med boot og alt så bare og joine Siter
Daniel Larsen Skrevet 1. oktober 2005 Forfatter Skrevet 1. oktober 2005 jaja håper det kommer noen inn snart og at denne kanalen kan bli brukt Siter
O85_ Skrevet 1. oktober 2005 Skrevet 1. oktober 2005 Vi har allerede en mIRC kanal.. Les mere her www.fsnorway.no Siter
Daniel Larsen Skrevet 1. oktober 2005 Forfatter Skrevet 1. oktober 2005 men dette er mere en vatsim/ivao sak den jeh har Siter
Arild Oldervoll Skrevet 1. oktober 2005 Skrevet 1. oktober 2005 Genialt, så kan vi flytte vekk all den plagsomme kranglingen som dette forumet har vært plaget av i det siste! Thumbs up Siter
Daniel Larsen Skrevet 1. oktober 2005 Forfatter Skrevet 1. oktober 2005 det er jo greit da og ha mirc og prate på også så sånn at man kan poste her og prate og diskutere på mirc som kan være upassende og gjøre på et forum Siter
Ståle Andre Ustad Skrevet 1. oktober 2005 Skrevet 1. oktober 2005 Det er jo ikke VATSIM sin egen kanal du har laget da Synes alle skal på fsnorway istedet jeg... Så får vi samlet alle der... Siter
Daniel Larsen Skrevet 2. oktober 2005 Forfatter Skrevet 2. oktober 2005 ja er jo det det er en kanal som alt kan diskuteres ingen strenge regler alt kan diskuteres så det er iallefall oppe så det er bare og komme inn også får de som vill lære om vatsim/IVAO Siter
Stig Sandnes Skrevet 2. oktober 2005 Skrevet 2. oktober 2005 Om du har tenkt å lære opp folk til VATSIM over IRC, så sier jeg bare lykke til... burde kanskje i alle fall skaffet rette mannen til jobben? Siter
Daniel Larsen Skrevet 2. oktober 2005 Forfatter Skrevet 2. oktober 2005 frekke folk her da men når jeg prøver og starte noe ikke det som var meningen men og ha et sted og diskutere så spar deg får frekkerheter og heller la ver og svar Siter
Joachim Skjønberg Skrevet 2. oktober 2005 Skrevet 2. oktober 2005 Om du har tenkt å lære opp folk til VATSIM over IRC, så sier jeg bare lykke til... burde kanskje i alle fall skaffet rette mannen til jobben? Spar oss for sånne kommentarer... Siter
Stig Sandnes Skrevet 2. oktober 2005 Skrevet 2. oktober 2005 Joachim, se for deg en kanal, hvor det popper inn og forlater hipp om happ, og du skal forklare hvordan ting funker, hvorfor ting er som de er, og hvordan ting skal gjøres. Kan ikke se for meg at det er lett. Og ærlighet varer lengst Daniel, og var ikke ment som å være "frekk". Siter
Joachim Skjønberg Skrevet 2. oktober 2005 Skrevet 2. oktober 2005 Nope, den ser jeg. Man kan ikke lære folk hvordan man flyr på VATSIM ved hjelp av IRC. Men den med "hvem som bør lære" var unødvendig Siter
Ståle Andre Ustad Skrevet 2. oktober 2005 Skrevet 2. oktober 2005 Synes kommentaren til Stig var ganske bra Den er jo ihvertfall tilfelle her da... + At jeg mener det blir feil å kalle den: Vatsim sin kanal .... Da burde du heller kontaktet VATSIM og spurt om du kunne laget en offentlig VATSIM-Kanal Det hadde vært litt bra... Siter
Morten Endre Bjørhovde Skrevet 5. oktober 2005 Skrevet 5. oktober 2005 Nå er det masse folk på kanalen #Vatsim på Efnet Siter
Ståle Andre Ustad Skrevet 5. oktober 2005 Skrevet 5. oktober 2005 Men veldig lite folk som snakker... Siter
Gjest Skrevet 5. oktober 2005 Skrevet 5. oktober 2005 Mye vits å hente inn idlere/boter som ikke har noe der å gjøre... Siter
Ståle Andre Ustad Skrevet 5. oktober 2005 Skrevet 5. oktober 2005 Som du sa: For at kanalen skal se aktiv ut Siter
Gjest Skrevet 5. oktober 2005 Skrevet 5. oktober 2005 for ordensskyld her nå: gjenta etter meg: det finnes ikke kanaler på mIRC. mIRC er kun en klient (finnes haugevis av slike tilsvarende klienter) for tjenesten IRC (Internet Relay Chat). Det er på IRC kanalene ligger. dette var et innlegg i kampen mot 14is vranglæra om kanaler på mIRC (eller mirk som dem sier). Jan Roar Rød Siter
Ståle Andre Ustad Skrevet 5. oktober 2005 Skrevet 5. oktober 2005 Innlegg slettet av Ståle Andre Ustad Siter
Daniel Larsen Skrevet 6. oktober 2005 Forfatter Skrevet 6. oktober 2005 men til ståle andre og dere andre kanalen er startet opp p.g.a at noen skal få gleden av og oppleve online flygning vatsim/ivao og det at folk kommer hipp om happ er ikke sant folk er hentet inn det er greit men det må man gjøre så folk ser hvordan det er der+at jeg kommer til og sette opp en fly streem fra skien område og kjekt og ha en kanal da vet du...så de som vill inn dit gåt inn dit de som ikke gidder lar ver Siter
Peder H.Kristensen Skrevet 6. oktober 2005 Skrevet 6. oktober 2005 Jeg sier: emmm III ÆRRR SEEE hvorfor det ? dummeste innlegget på lenge !!! Siter
Daniel Larsen Skrevet 6. oktober 2005 Forfatter Skrevet 6. oktober 2005 Jeg sier: emmm III ÆRRR SEEE helt enig hva er vitsen med og skrive dustisk Siter
Ståle Andre Ustad Skrevet 6. oktober 2005 Skrevet 6. oktober 2005 Er det ikke like dumt å kommentere det med uttrykk som ikke finnes? Siter
Daniel Larsen Skrevet 6. oktober 2005 Forfatter Skrevet 6. oktober 2005 Jeg sier: emmm III ÆRRR SEEE helt enig hva er vitsen med og skrive dustisk ikke det som var poenget dette er et forum ikke vits i og skrive kødd Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.