Joachim Skjønberg Skrevet 29. september 2005 Skrevet 29. september 2005 Herlig å fly VFR i Oslo området med 6 følgesvenner. Få tfc-info av APP mens vi informerer og chatter på rw.avsim.net/enosvfr Fint at VFR trafikken i Norge begynne å vise seg. Hva sier dere til et lite VFR - event? For eksempel fra Flesland til Kjeller en dag? Vi har jo hatt lignende før. "Lima Tango Delta, cleared VFR to Kjeller, 6000 or below, leave control via Paradis, squawk 4325... formation with five other aircrafts approved. Taxi holding runway 1 7, tower on 119,100 MHz, ha en fin tur!" Siter
Gjest Skrevet 29. september 2005 Skrevet 29. september 2005 Jeg skjønte ikke helt hvorfor det var så mange VFR fly ved Gardermoen i kveld på VATSIM. Jeg kom fra Ålesund inbound Gardermoen, og jeg så ikke rullebanen før jeg var nede i 1400 fots høyde, og noen VFR fly opererte i 3000 fot! Dere kan jo umulig ha sett noe som helst av den bakken. Når jeg var i 3000 ft så var det kun skyer og regn. Når man skal ha det så utrolig real på VATSIM med nesten 100% riktig fraselogi og hele pakka er det kanskje også greit å ta hensyn til været? Siter
S. L. Skrevet 29. september 2005 Skrevet 29. september 2005 Hang med såvidt jeg også med ei gammel kråke...Personlig hadde jeg STORE problemer med å høre hva som ble sagt! Siter
Daniel Larsen Skrevet 30. september 2005 Skrevet 30. september 2005 ja gøy dette med og ha litt VFR flygning ok jeg støtter forslaget om bergen-kjeller VFR og takk til piloter og pilot kolegaer Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.