Skrevet 28. september 2005 19 år Jess, etter lang tids vurdering fram og tilbake rundt emnet, har jeg endelig gått til det steg å bestille meg en skinnende bland Thrustmaster Hotas Cougar, noe som svir hardt i budsjettet. Men, jeg må inrømme, denne stikka og throttelen ser så sjef ut, og når F4 Allied Force ramlet i postkassa i går var det ingen vei utenom. Er det noen her som har noe erfaring med denne varen, og bruker den på en regulær basis? Har hørt noen stygge rykter om vedlikeholdsproblemer og slikt, men valgte å overhøre dem Noen som har erfaring med dette oppsettet i MSFS?
Skrevet 28. september 2005 19 år Denne stikka er HEAVY! og tar endel plass på bordet, men så er det skikkelig metall varer også Man må ta i når man bruker. Programmerings mulighetene er gode, og "språket" er lett å lære. Bra verktøy følger med (lasted ned) Dette "Cougar World" er stedet å være som Cougar eier. Selv har jeg bytta til CH utstyr fordi jeg synes den ble for stor og tung. Men smaken er som baken. Lykke til med ny stikke i alle fall PS! Det finns endel modde muligheter for denne som bør være midt i blinken for falcon piloter.
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.