Skrevet 26. september 2005 19 år Advarsel til oss flysimmere! Sjekk artikkelen: http://pub.tv2.no/nettavisen/spray/spillsonen/article463002.ece Riktignok gikk det bra, og en god slump penger som erstatning. Fred
Skrevet 26. september 2005 19 år Ja han "tjente" da ihvertfall bra på denne ganske uheldige episoden, jeg vil tro at han ikke har noe problem - med å finansiere fremtidige add-on til FS ihvertfall!.
Skrevet 26. september 2005 19 år Hehehe, 16mill for det der... Sykt sykt sykt. Han kommer mao til å greie seg ganske greit rent økonomisk resten av livet.... (sannsynligvis)
Skrevet 27. september 2005 19 år Kanskje vi burde samle sammen noe støv, og ha en engelsk utgave av Koranen liggende på bordet? Da får man lettjente 16 mill. Åja, glemte flysimmen.
Skrevet 27. september 2005 19 år Tentke først, sykt. Enda en tråd om at FS burde vært "forbudt." Men for en gevinst!!!! 16,3 millioner (!) kroner! Det er mye det... ville bygget meg en skikkelig cockpit, tatt PPL-A, kjøpt fint hus, bil osv... kjøpt meg et fly også. Kan få veldig fint fly til under millionen. *Misunnelig*
Skrevet 27. september 2005 19 år Tentke først, sykt. Enda en tråd om at FS burde vært "forbudt." Men for en gevinst!!!! 16,3 millioner (!) kroner! Det er mye det... ville bygget meg en skikkelig cockpit, tatt PPL-A, kjøpt fint hus, bil osv... kjøpt meg et fly også. Kan få veldig fint fly til under millionen. *Misunnelig* Og enda hadde du hatt penger igjen faktisk.
Skrevet 27. september 2005 19 år Haha, da jeg så topicen tenkte jeg at nå må jeg grave ned coveret fortest mulig, men når det er penger å få for det så beholder jeg simmen
Skrevet 27. september 2005 19 år Trenger bare å kjøpe koranen og legge fram FS coveret eller kanskje F-22 simmen sitt cover.
Skrevet 27. september 2005 19 år Er jo en stor gevinst for å gi ledende opplysninger om terror i Amerika nå og da, var vell ikke derfor hun tipset da vell..
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.