September 26, 200520 yr er ikke den siste approachen sinnsykt lav?? Film Edit: Linken er nå fikset. Dumme meg
September 26, 200520 yr Tror du må se på den linken engang til. Kommer ikke opp noen film i alle fall!
September 26, 200520 yr Tror du må se på den linken engang til. Kommer ikke opp noen film i alle fall! Bare kopier Adressen da
September 26, 200520 yr Den der Falcon'en var rimelig lav ja! Ser ut som at den A340'en tar av rett før enden av rullebanen
September 26, 200520 yr Den der Falcon'en var rimelig lav ja! Går noen historier om piloter som har klippet gjerdet med hjulene, til og med om en AF pilot som gjorde det to ganger og fikk sparken. Hvorvidt det er sant, det kan vel diskuteres:) Ser ut som at den A340'en tar av rett før enden av rullebanen Er nå en normal FLEX-avgang (dog, her er nå motorene ganske nærme max T/O-power.) Dette er en feature på airbus sine maskiner, for å slite mindre på motorene. Men, A340en er nå heller ikke akkurat bortskjemt når det kommer til krefter...
September 27, 200520 yr Du er meg en luring du Kim! Hva tar du meg egentlig for? Hehe Tror jeg har begynt og fått en sånn merkelig effekt i det siste