Andreas Sunde Skrevet 18. november 2000 Skrevet 18. november 2000 Lurer bare på hvor jeg kan få tak i Airline Tycoon? LN-AGS Siter
Patrick Møller Johansen Skrevet 18. november 2000 Skrevet 18. november 2000 Hei Andreas! Jeg kjøpte mitt Airline Tycoon spill over internet. YaTack har det inne. Det eneste er at det kan ta ganske lang tid før du får spillet, men jeg fikk det til slutt;-) Vennlig hilsen Patrick Møller Johansen Siter
Andreas Sunde Skrevet 18. november 2000 Forfatter Skrevet 18. november 2000 quote: Originally posted by Patrick Møller Johansen: Hei Andreas! Jeg kjøpte mitt Airline Tycoon spill over internet. YaTack har det inne. Det eneste er at det kan ta ganske lang tid før du får spillet, men jeg fikk det til slutt;-) Vennlig hilsen Patrick Møller Johansen Fant ikkje Airline Tycoon der eg [image]http://www.flightsim.no/ubb/images/icons/frown.gif[/image] Noen som andre som veit kor eg kan få takk i spillet? Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.