Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Christian, gå inn på www.flightsim.no og let i rubrikken til venstre, og trykk på "Multiplayer."

Her finner du IP-adresse som du skriver ned på et ark.

Deretter starter du opp FS, og får opp menyen, mest sannsynlig starter du på "Create a flight."

Lenger ned i rubrikken på Flightsimulator-menyen står det Multiplayer, da trykker du der og får opp to valg.

Den ene er Connect, og det er denne du trykker, da kommer det opp en del ruter, deriblant en "Search"-rute.

Her skriver du inn IP-adressen du fant på www.flightsim.no og trykker "Search".

Da kommer det opp i den store ruten under "Flightsimulator-et-eller-annet-navn" og ping i parantes.

Da trykker du på den og deretter trykker Connect nederst, da vil den koble seg på serveren. Deretter går du ut og trykker "Create a flight" igjen og velger fly, flyplass, dato og vær, og "Fly now" og du er klar for din første tur på multiplayer ""

Skrevet

Hei Christian

Velkommen på Multiplayeren.

Det var meg som gikk over deg på vei til Bardufoss 21 sep.

Jeg kom noe besværligt ned. Hadde bare een motor på og en Autopilot som satte ut under descent.Jeg kom ned fint med min 767,og da jeg skulle vente å se din landing blev jeg hekta av serveren desværre.På min tur fra kastrup til Bardufoss blev jeg hekta av 3 ganger desværre.Da jeg kom tilbake igjen var du væk. Blev du hekta av å ?????, men vi ses en annen gang på en tur i norge.De fleste av mine flights flyr jeg uten for scandinavia for Virtuel-UPS, og det er langturer på mellom 5 og 9 timer vanligvis, og gjerne på Vatsim.Noen turer på Flightsim.no´s Server og for at holde kontakten.

Ha det bra

Vi ses online

Mvh

Ivar Rasmussen

WhiteStar1116

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...