Christian Kopperud Skrevet 21. september 2005 Skrevet 21. september 2005 [color:"blue"] [/color] Kan noen fortelle meg hvordan jeg skal komme meg inn på multiplayer greiene og få logget meg inn så jeg kan fly sammen med andre???? Siter
AMO Skrevet 21. september 2005 Skrevet 21. september 2005 Christian, gå inn på www.flightsim.no og let i rubrikken til venstre, og trykk på "Multiplayer." Her finner du IP-adresse som du skriver ned på et ark. Deretter starter du opp FS, og får opp menyen, mest sannsynlig starter du på "Create a flight." Lenger ned i rubrikken på Flightsimulator-menyen står det Multiplayer, da trykker du der og får opp to valg. Den ene er Connect, og det er denne du trykker, da kommer det opp en del ruter, deriblant en "Search"-rute. Her skriver du inn IP-adressen du fant på www.flightsim.no og trykker "Search". Da kommer det opp i den store ruten under "Flightsimulator-et-eller-annet-navn" og ping i parantes. Da trykker du på den og deretter trykker Connect nederst, da vil den koble seg på serveren. Deretter går du ut og trykker "Create a flight" igjen og velger fly, flyplass, dato og vær, og "Fly now" og du er klar for din første tur på multiplayer Siter
Ole-Jørgen Søberg Skrevet 21. september 2005 Skrevet 21. september 2005 Og så er det noen porter som du må åpne dersom du har router, men dette står forklart på multiplayersiden. Kan være lurt å skru av hele brannmuren den tiden du er på MP. Velkommen til forumet i alle fall.. og lykke til med online-flyvingen. Siter
Ivar Rasmussen Skrevet 22. september 2005 Skrevet 22. september 2005 Hei Christian Velkommen på Multiplayeren. Det var meg som gikk over deg på vei til Bardufoss 21 sep. Jeg kom noe besværligt ned. Hadde bare een motor på og en Autopilot som satte ut under descent.Jeg kom ned fint med min 767,og da jeg skulle vente å se din landing blev jeg hekta av serveren desværre.På min tur fra kastrup til Bardufoss blev jeg hekta av 3 ganger desværre.Da jeg kom tilbake igjen var du væk. Blev du hekta av å ?????, men vi ses en annen gang på en tur i norge.De fleste av mine flights flyr jeg uten for scandinavia for Virtuel-UPS, og det er langturer på mellom 5 og 9 timer vanligvis, og gjerne på Vatsim.Noen turer på Flightsim.no´s Server og for at holde kontakten. Ha det bra Vi ses online Mvh Ivar Rasmussen WhiteStar1116 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.