Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Flightsim.no

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Trafikk på Rhodos

Featured Replies

Skal til Rhodos en tur og da lurer jeg på om det er noe poeng i å ta med seg kameraet til spotting?

hvis ja:

Noen som har vært der og kan gi meg noen tips om hvor de beste spotteplassene er? ""

Skal til Rhodos en tur og da lurer jeg på om det er noe poeng i å ta med seg kameraet til spotting?

hvis ja:

Noen som har vært der og kan gi meg noen tips om hvor de beste spotteplassene er? ""

Spotting i Hellas generelt gjøres på egen risiko.. Det er en bannlyst "hobby" blandt Politiet der nede, og folk har blitt arrestert.

Vet ikke om Rhodos er en MIL plass på linje med endel andre striper der, men .. uansett.. Shoot with caution! ""

Hej,

Fann en bra sida om spotting på Rhodos här,

Om du vill få en inblick på vilka flygbolag samt -modeller du lär se där, gå in på Airliners.net och välg Rhodos i Country / Airport- menyn, Där lär finnas mycket trevligt att spotta enligt min mening!

Men det Thomas säger har jag även hört från en del håll, men jag vet själv inte heller om detta förbud även gäller på Rhodos.

Jag hoppas i alla fall att du får en härlig resa, och ta med kameran för säkerhets skull """"

Alexander

Hva med å ta med kamera, og høre med det lokale politiet om det er tillatt/forbudt/ikke anbefalt?