Skrevet 18. september 2005 19 år Er det slik at SAS sine MD har faste callsign? og finnes det noen sted man kan finne disse og bruke et av dem på vatsim når jeg skal prøve meg med MD der?
Skrevet 18. september 2005 19 år Er det slik at SAS sine MD har faste callsign? og finnes det noen sted man kan finne disse og bruke et av dem på vatsim når jeg skal prøve meg med MD der? Jeg vil tro alle SAS flyene heter Scandinavian som callsign? Helt fra Q400 til A340...
Skrevet 18. september 2005 19 år Kanskje du tenker på at norske SAS-Braathens bruker Scan-nor som callsign?
Skrevet 18. september 2005 19 år Forfatter Nei jeg vet callsign, men har md hos sas egne tall,, man har jo scanor212 feks, ville gjerne finne et callsign som er virkelig, Jeg bruker scanor212 når jeg flyr 737 nå vil jeg ha et annet når jeg bruker md.
Skrevet 18. september 2005 19 år Nei jeg vet callsign, men har md hos sas egne tall,, man har jo scanor212 feks, ville gjerne finne et callsign som er virkelig, Jeg bruker scanor212 når jeg flyr 737 nå vil jeg ha et annet når jeg bruker md. Virker som du har missforstått bruken av rutenummer? Disse brukes jo ift hvor selskapene flyr, og ikke HVA som flyr?
Skrevet 18. september 2005 19 år Nei jeg vet callsign, men har md hos sas egne tall,, man har jo scanor212 feks, ville gjerne finne et callsign som er virkelig, Jeg bruker scanor212 når jeg flyr 737 nå vil jeg ha et annet når jeg bruker md. Sånn ja... 212 er jo bare rutenummer til flighten, hvis jeg har forstått deg riktig. En flight fra Kastrup til Flesland med MD-90 kan hete Scandinavian (SK)2868. Dette er real fra SAS Braathens sin tidtabell.
Skrevet 18. september 2005 19 år Meeen de MD80/90 rutene som brukes fra Gardermoen pr.dag flys til CPH, så da kan du jo velge å vrake
Skrevet 18. september 2005 19 år Forfatter Takk takk :-) Er der noe sted man kan finne en oversikt over disse? jeg bare spør
Skrevet 18. september 2005 19 år Takk takk :-) Er der noe sted man kan finne en oversikt over disse? jeg bare spør SAS Braathens Eller du kan ta med deg en Tidtabell fra nærmeste flyplass. Skal nok være i en eller annen informasjon.
Skrevet 18. september 2005 19 år Forfatter Takk for det Andreas, nå gjenstår bare å lære denne MD fra Lago å kjenne så man kan tørre å fly online med den også
Skrevet 18. september 2005 19 år Takk for det Andreas, nå gjenstår bare å lære denne MD fra Lago å kjenne så man kan tørre å fly online med den også Ingen årsak Jeg har aldri helt fått til Lago sin MD, og har nesten bare gitt opp hele greia Personlig liker jeg best Level-D og PMDG. Lykke til hvertfall!
Skrevet 18. september 2005 19 år Forfatter Liker PMDG 737 og liker MD også, så defor vil jeg prøve å få til denne. Synest MD har en spes sjarm, så er det jo også den flytypen jeg vokste opp med.
Skrevet 18. september 2005 19 år Jeg har også et litt spesielt felleskap til McDonnel Douglas, da det første flyet jeg fløy var en chartet Spanair MD-83 maskin fra Kjevik til Gran Canaria. Mange gode minner fra den turen, selv om jeg ikke var store karen...
Skrevet 18. september 2005 19 år Forfatter Klarte for første gang å ta meg fra bergen til oslo i dag med Lago sin MD he,he,, men enda litt problemer med autotrottle
Skrevet 18. september 2005 19 år Klarte for første gang å ta meg fra bergen til oslo i dag med Lago sin MD he,he,, men enda litt problemer med autotrottle Jaja, men du klarer jo å komme deg frem Kanskje jeg får prøve meg litt igjen jeg å?
Skrevet 18. september 2005 19 år Forfatter Jada det går fremover,, litt mere trening så tør jeg ta den ut på vatsim :-)
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.