September 18, 200520 yr Det går et program på National Geographic i kveld kl. 20.00 om ATC'enes travle dager og streben etter effektivitet på EGLL. Etter reklamen for programmet og dømme, ser det veldig interresant ut.
September 18, 200520 yr Sender de den i reprise? De sender de samme programmene om og om igjen i månedsvis, så ingen grunn til panikk. Dessuten er det nok av flyprogrammer på disse kanalene. Så et par bare igår (var vel på Discovery). Liker egentlig ikke NGC så godt; altfor mange altfor lange og helt like reklamepauser. Irriterende!
September 18, 200520 yr Forøvrig en dokumentar om Kansai Airport klokka 22. Samme kanal. Morokveld foran boksen.
September 18, 200520 yr Author Må bare legge til at dette programmet ikke bare handlet om EGLL som jeg trodde(reklamen har lurt meg), men om alle typer traffik i London. Så ikke fortvil dere som ikke fikk sett det.
September 18, 200520 yr Må bare legge til at dette programmet ikke bare handlet om EGLL som jeg trodde(reklamen har lurt meg), men om alle typer traffik i London. Så ikke fortvil dere som ikke fikk sett det. Jeg ble egentlig litt skuffet... Det var jo relativt lite om Heathrow i reportasjen. I reklamen var det jo kun EGLL som ble vist, så de lurte meg godt der.
September 18, 200520 yr Ikke mye Heathrow, men et interessant program lell. Nå begynner Kansai-programmet. Gleder meg mer til det. Også er det Havarikommisjonen klokka 1.