Skrevet 13. september 2005 19 år Selv om det var litt vind, så er det nok to piloter som får litt tyn her... http://www.kvvu.com/
Skrevet 14. september 2005 19 år Skjønner ikke helt dette her jeg. De sier at han mulig var nede med halen også. Etter å ha sett på klippet en del ganger i tilfelle jeg overså noe, så kan jeg fortsatt ikke se at han var nedi med halen på noen måte men. Så ingenting om at han var nede med halen første gang jeg så klippet. EDIT: Har sett på den flere ganger nå. Han dude`n må jo være blind som tror at halen var nedi.
Skrevet 14. september 2005 19 år Kan heller ikke se at halen var nede.Menmå vel absolut kunne defineres som en HARD landing.Nestenverre enn meg i støytan,he,he....
Skrevet 14. september 2005 19 år Utifra videoen ser da ikke landingen spesielt hard ut. Litt for mye bank, javel, men det er ikke første gang. De nevnte vel såvidt at han som kommenterte hadde gjort det samme med en DC9 noen år tidligere. Skal heldigvis endel til for å skrape vingen i bakken med Dash
Skrevet 14. september 2005 19 år Han dude`n må jo være blind som tror at halen var nedi. Han ser vel på klippet på ein dårleg 10" skjerm inne i tv-bilen
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.