Terje Simensen Skrevet 9. september 2005 Skrevet 9. september 2005 Lurer på hvordan jeg går fram for og komme meg inn på multiplayer session. Jeg må ha det inn med teskjed:) Siter
Peder H.Kristensen Skrevet 9. september 2005 Skrevet 9. september 2005 hehe.. skriv inn ip adressen ( du mener sannsyneligvis fs.no) 217.8.141.88 Siter
Joachim Skjønberg Skrevet 9. september 2005 Skrevet 9. september 2005 Gå på multiplayer og skriv inn IP'en ja. Men jeg anbefaler på det sterkeste VATSIM som er et online samfunn med ca 70.000 piloter (?) og autoriserte flygeledere. For eksempel kan du fly Oslo - Bergen med flygeledere og annen trafikk hele veien. Gå på www.vatsim.net for å begynne. Jeg kommer med en manual om VATSIM og Boeing 737NG om en stund. Kommer her på fs.no og på www.vbraa.com som er hjemmesiden til det virtuelle flyselskapet Virtual [color:"blue"] SAS [/color] [color:"#666666"] Braathens [/color] Siter
Terje Simensen Skrevet 9. september 2005 Forfatter Skrevet 9. september 2005 Takk for det, så enkelt:)) Siter
Gjest Skrevet 9. september 2005 Skrevet 9. september 2005 Lurer på hvordan jeg går fram for og komme meg inn på multiplayer session. http://www.flightsim.no/mp/ Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.