Skrevet 6. september 2005 19 år En Su-33 ligger på havets bunn etter misslykket hangarskiplanding i går. Headliner på alle større aviser i dag.
Skrevet 6. september 2005 19 år Hvem stiller med båt? Jeg har dukkemaske og snorkel! skulle holde det. Ligger bare 1.100 meter nede men russerene skulle jo sprenge vrake så ingen får tak i det, så mye hemmelige teknologi
Skrevet 6. september 2005 19 år Hmm 1100 meter er ikkje så djupt......for ein ubåt hehe... hmmm lure på om ROV'en vår klarer det djupet.... hehe
Skrevet 6. september 2005 19 år okey her e planen min: eg sniker meg inn på flyplassen og "låner" et sjøfly e.l. og flyr til stedet hvor varket er dykker ned tar fra hverandre flyet så d er litt lettere å ta med seg.
Skrevet 6. september 2005 19 år Bli med en tur, Torstein? Er vi raske blir vi ikke oksygenforgifta Dør vel av andre ting før det skjer
Skrevet 6. september 2005 19 år Hvorfor må alt det kuule synke på så jækla dypt vann? 10-20 meter kunne vel vært greit nok?
Skrevet 6. september 2005 19 år Ifølge russisk fjernsyn skjedde havariet kl. 16:27 igår, Moskvatid. Wire 2 (?) sviktet og FLANKER-D'en rullet videre (med AB, såklart) forbi en safety line og over kanten. Flygeren, oberstløytnant Yuri Korneev, skjøt seg ut og ble berget av en KA-27PS i SAR-beredskap fem minutter etter havariet. Korneev er etter sigende i god form. FDR'ene fløt opp til overflaten og ble hentet opp etter nedslaget i vannet. Tidligere var planen å destruere flyvraket pga. IFF-modulen og andre graderte komponenter, men dette ble senere avkreftet. IFF-modulen er visstnok selvdestruerende.
Skrevet 7. september 2005 19 år Forfatter Er ikke overrasket over at de vil sprenge vraket, husk hvordan amerikanerne bygde et spesialskip og NESTEN klarte å heve den havarerte russiske atomubåten.
Skrevet 7. september 2005 19 år hehe...typisk russere det.de er så vettskremte Hm? Er ikke overrasket over at de vil sprenge vraket Tidligere var planen å destruere flyvraket pga. IFF-modulen og andre graderte komponenter, men dette ble senere avkreftet. IFF-modulen er visstnok selvdestruerende.
Skrevet 7. september 2005 19 år Kan jo ikke si at Norge eller USA for den saks skyld er bedre enn Russland på den måten, Norge er også "dødsredde" for at andre som ikke har klarering skal få kloa i IFF-modulen og andre ting ombord i flyene vi har i Norge.
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.